Joel | smuttia
Aleksi laskeutuu pesukoneen päältä alas sekä riisuu t-paidan pois, joka on mennyt sotkuun. "Miten olisi toinen ja vähän pidempi kierros suihkussa?" Aleksi kysyy ja katson tuota virnuillen. "Kylläpäs sä oot nyt hurjalla tuulella" sanon ja tunnen alavatsalla pientä kipua mutta en anna sen haitata sillä tiedän täysin, että mistä se johtuu.
"Mutta en mä vastaankaan laita" sanon ja lähden Aleksin perässä kylpyhuoneeseen. Vedän oven kiinni sekä laitan sen tällä kertaa lukkoon, että kukaan ei pääse keskeyttämään meitä.
Aleksi työntää minut seinää vasten ja varvistaa, että ylettää suutelemaan minua. Nostan hänet syliini ja lasken käteni tuon takapuolelle. Tunnen tuon kovan seisokin vatsaani vasten ja virne leviää kasvoilleni.
Erkanemme suudelmasta ja katselemme toisiamme silmiin. Hymy leviää kasvoilleni ja sipaisen hiuksia pois tuon hikisiltä kasvoilta.
Aleksi katsoo minua silmiin ja tarttuu minua kalusta kiinni sekä mitään sanomatta vetää pari vetoa. Alan huokailemaan nautinnosta kun hän kiihdyttää tahtia ja taivutan päätäni sivulle päin.
Miehuuteni värähtää sekä huokaisen raskaasti mutta tyytyväisenä kun lämmin siemenneste valuu Aleksin käsille. Hän pyyhkäisee kätensä pyyhkeeseen ja sitte heittää sen lattialle muiden pyykkien joukkoon.
Aleksi katselee minua virnuillen ja ilmeisesti hän on nyt tyytyväinen kun sai minut laukeamaan eikä tarvi nyt pelätä mitään vatsakipuja.
"Olisko nyt sen suihkun aika?" kysyn ja minulla on kyllä hieman likainen olo. "Joo mennää vaa" Aleksi sanoo ja vetää minut suihkun alle. Vedän hänet heti itseäni vasten ja kiedon käteni hänen ympärilleen ja hiljaisuus laskeutuu meidän välillemme mutta se ei haittaa ollenkaan.
Aleksi laskee päänsä rinnalleni ja lämmin vesi valuu meidän molempien kehoja pitkin.
——
Makoilemme yhdessä sohvalla ja Aleksi on laskenut päänsä rinnalleni sekä minä välillä silittelen hänen pehmeitä hiuksia.Tämä on aika rauhallinen päivä eikä meillä ole mitää sen suurempia suunnitelmia. Daniel tuli meille yöksi ja he ovat Kaspianin kanssa yläkerrssa, Julia on vielä sairaalassa mutta onneksi muutaman päivän sisällä hänen pitäisi päästä vihdoin kotiin ja Nipsu nukkuu omassa pesässään kun auringon valo osoittaa siihen välillä suoraan.
Tämä loppu kuukausi on aika rauhallista menoa ja ei ole mitään ihmeellisempiä suunnitelmia.
Kuukauden kuluttua meillä on ensimmäinen keikka pitkään aikaan sekä jossain vaiheessa meidän täytyy kasaantua treenikselle harjoittelemaan sekä yhdessä suunnitella mitä biisejä me soitamme keikalla.
"Mä rakastan sua" Aleksi sanoo yhtäkkiä ja kääntyy katsomaan minua sekä suukottaa minua leukaan ja laskee sitten päänsä takaisin rinnalleni. "Niin mäkin sua" sanon ja suukotan tuota hiusten sekaan.
Katselen televisiota ja silittelen Aleksin hiuksia sekä toisella kädelläni rapsuttelen Nipsua kun tuo halusi myös tulla sohvalle makoilemaan. Meillä on hiljaista vaikka täällä on kaksi teiniä ja eikös se niin ole, että hiljaisuus voi enteillä jotakin..
Sylistäni alkaa kuulumaan tuhinaa sekä tuo pienesti kuorsaa myös. Minä olen aina luullut, että minä olen se, joka kuorsaa meillä mutta näköjään Aleksi myös kuorsaa tai sitten hänen asentonsa vaikuttaa siihen.
Otan kaukosäätimen käteeni ja vaihdan kanavaa sillä katsomani ohjelma loppui juuri.
Vatsani kurnii hieman sillä minulla on nälkä mutta en viitsi nousta tästä ylös kun Aleksi nukkuu puoliksi sylissäni sekä Nipsu nukkuu myös.
——
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...