48.

337 29 5
                                    

Aleksi

Sammutan suihkun ja kiedon pyyhkeen lanteilleni. Poistun kylpyhuoneesta ja suuntaan olohuoneeseen. Huomaan, että Joel seisoo keskellä olohuonetta kädet puuskassa. "Mitä sä siinä seisoskelet?" kysyn huvittuneena mutta hymyni hyytyy heti kun nään, että Kaspian makaa sohvalla.

"Se tuli humalassa kotiin ja mä vähän luulen, että pelkkää alkoholia ei oo otettu" Joel sanoo ja kuulen jo ärtyneisyyden hänen äänestään. "Mä jo ehdin luulla, että tästä huume ja alkoholi sekoiluista olis päästy jo eroon" sanon huokaisten. "Niin mäkin mutta mulla on jotenkin sellainen kutina, että Kaspian ei oo sitä vapaaehtoisesti tehny" Joel sanoo.

"Mitä sä sitten luulet, että on tapahtunut?" kysyn ja käännyn katsomaan aviomiestäni. "Mä luulen, että se on jossain törmänny niihin vanhoihin kavereihin" Joel sanoo ja nyökyttelen vain päätäni.

Toivon todella, että hän ei ole törmännyt vanhoihin kavereihinsa.

Kaspian on itse sanonut meille ja sossuille, että hän haluaa asua kotona eikä enää koskaan aio koskea huumeisiin. Viimeksi nämä samaiset kaverit joiden epäillään olevan tämänkin taustalla niin pahoinpiteli meidän pojan sekä pakotti väkivallan uhalla syömään jotakin pillereitä ja Kaspian ei tiennyt, että mitä ne sisältää. Kaiken lisäksi jos emme olisi löytäneet häntä ajoissa niin meillä tuskin enää olisi poikaa.

Enkä minä edes halua luopua omasta lapsestani.

——
Makoilen sämgyssä Joelin kainalossa ja katselen kattoa. En meinaa saada unta millään sillä haluaisin vain tietää, että mitä ulkona on tapahtunut ja todella toivon, että Kaspian myös kertoo sen meille.

Julia tuli Aten kanssa meille yöksi leffan jälkeen mutta he lähtevät huomenna sitten Aten luokse Porvoon suunnalle.

Meillä ei ole huomiselle mitään suunnitelmia muuta kun, että selviteltäisiin tätä Kaspianin tilannetta.

"Nukutko sä?" Joel kysyy ja silittelee hiuksiani. "En ku en saa unta. Kaikki asiat vaa pyörii mielessä" sanon ja tunnen kun Joel suukottaa hellästi päätäni.
"Niin mullakin mutta toivottavasti huomenna saadaan asioihin selvyys" hän sanoo ja nyökyttelen vain päätäni.

"Seurusteleekohan Julia ja Atte?" Joel kysyy hetken hiljaisuuden jälkeen. "Kyllä mä luulen, että ne seurustelee. Sen huomaa kuinka rakastuneesti ne kattoo toisiaan" hymähdän ja alan hiplaamaan Joelin sormia.

"Mutta kyllä ne ite tietää parhaiten, että missä mennään ja eiköhän ne kerro meille kun ite on siihen valmiita" jatkan ja Joel vain nyökyttelee päätään.

"Rakastan sua" hän sanoo ja suukottaa minua takkuisten hiuksieni sekaan. En jaksanut harjata niitä suihkun jälkeen niin ollaan sitten peikkoja.

"Niin mäkin sua" sanon ja huulilleni nousee pieni hymy.

——

Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]Where stories live. Discover now