70.

272 32 0
                                    

Joel

Kaspian tuli äsken kotiin ja hän yllätti meidät juuri kriittisellä hetkellä. Aleksin naama on punainen sekä häntä selkeästi hävettää mutta tälle ei voi enää mitää sillä ei tätä saa tekemättömäksi. Vetäydyn pois tuon sisästä ja rullaan kondomin pois.

En ehtinyt itse edes laukeamaan mutta nyt on pakko mennä katsomaan, että mikä Kaspianilla on hätänä sillä Aleksi sanoi, että hän oli itkuisen näköinen ja oli huutanut minua mutta en ollut kuullut sitä..

Nousen istumaan sängylle ja noukin omat bokserini lattialta. Puen ne päälleni sekä myös vaatteet ylleni ja laitan hiukseni nutturalle. Aleksi pyyhkii mälliään paperiin mutta hän menee kyllä käymään suihkussa ja vaihdamme lakanat yhdessä sen jälkeen.

"Mä meen kattoon, että mikä sillä pojalla on oikein hätänä" sanon ja lähden alakertaan. Aleksi meni nyt suihkuun ja ehkä meidän pitäisi syödä myös jotain tälle päivää sillä ei ehditty sattuneesta syystä tehdä ruokaa valmiiksi ennen kun Kaspian tulee koulusta.

Kävelen portaat alas ja nään, että Kaspian istuskelee sohvan nurkassa vilttiin kääriytyneenä. Hän on kyllä suloisen näköinen mutta jokin on nyt vialla. Istudun tuon pojan viereen ja kierrän käteni tuon ympärille.

"Mikäs sun mieltä painaa?" kysyn ja tuo kohauttaa vain harteitaan minulle eikä vastaa kysymykseeni.
Jaahas sitä ollaan taas tuollaisella tuulella. Teinit..

"Ei iskä osaa auttaa jos et kerro mikä sun mieltä painaa" sanon ja silittelen tuon käsivartta. Haluaisin tietää, että mikä on vialla sillä ihan hyvillä mielin tuo lähti kouluun. Tosin kyllä tässä on monta tuntia ollut välissä niin kyllä siinä ajassa ehtii tapahtua vaikka ja mitä..

"Liittyykö tää jotenkin siihen poissaoloon, joka tuli yhdeltä tunnilta?" kysyn mutta tuo pudistelee heti päätään. "Vaan?" sanon kysyvästi sillä en pysy nyt yhtään perässä, että mistä kenkä oikein puristaa..

"K-kun olin menossa välitunnille niin portaissa yks poika kaatu j-ja ja.." tuo sanoo mutta purskahtaa itkuun. Vedän poikani itseäni vasten ja alan silittää hänen selkäänsä pitkin vedoin.

——
"Mitä sitten tapahtui?" kysyn hetken kuluttua kun olen antanut hänen rauhoittua hetken aikaa.. "S-sillä murtu käsi ja ambulanssi haki sen.. Se pyysi mut sen mukaan sairaalaan ja mä sitte lähin mutta sit meillä saatto olla siinä semmonen pieni hetki" tuo selittää rintaani vasten samalla kun silittelen hänen selkäänsä.

"Mitäs sitten tapahtu?" kysyn ja Kaspian pyyhkäisee kyyneliä hupparin hihaan. "S-sen vanhemmat tuli ja sen isä oli ihan ihmeellinen.." tuo mutisee ja pyyhkii jatkuvasti putoavia kyyneliä hupparinsa hihaan sekä myös viltin reunukseen.

"Millä tavalla ihmeellinen?" kysyn ja silitelen tuon hiuksia kun hän on alkanut jo hieman rauhoittua.

"S-se alko vihjailemaan, että mun pitäisi lähtee nii mä sitte lähin kotiin sanomatta mitään" tuo sanoo ja nyökyttelen vain päätäni. "Ehkä sen vanhemmat halusi olla tän pojan kanssa kahdestaan?" ehdotan ja tunnen kun minua alkaa sattumaan alavatsalle.

Joskus minulla on ollut tällaista vaivaa seksin aikana sekä sen jälkeen..

Aleksi kävelee portaat alas ja hän on myös saanut vaateet jo päällensä. Tuon hiukset ovat aivan märät ja vesi valuu hänen paidalleen. Kieltämättä on kyllä seksikäs näky, että oksat pois..

"Mikäs täällä oli hätänä?" Aleksi kysyy ja istutuu viereeni sohvalle. "Kaspianilla oli vähän murheita" sanon ja silittelen tuon pojan vaaleita hiuksia.

"Mutta kaikki on nyt hyvin?" Aleksi sanoo kysyvästi ja nyökkään. "Kyllä kaikki järjestyy ja te näätte taas koulussa" kuiskaan meidän pojalle ja tuo nyökyttelee vain päätään.

——

Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]Where stories live. Discover now