Joel
Astelen takapihan ovesta sisään ja kävelen keittiöön. Lasken likaiset astiat käsistäni tiskipöydälle ja avaan astianpesukoneen luukun. Alan nopeasti täyttämään konetta sillä Aleksi odottelee minua jo yläkerrassa ja tunnen kun miehuuteni alkaa jo heräilemään.
Laitan astianpesukoneen pyörimään ja lähden sitten kiireisesti yläkertaa kohti. Huomaan, että minulla on alkanut seisomaan. Tämä on noloa koska lapset ovat kotona ja en halua, että he näkevät kun omalla isällä seisoo. Se vain ei ole lasten silmille sopivaa.
Pujahdan nopeasti meidän makuuhuoneeseen ja tuo mustahiuksinen mies makoilee sängyllä ilman paitaa ja housuja. Hänellä on siis vain alusvaatteet päällään mutta se ei minua haittaa. Kohta nekin saadaan pois päältä ja suunnitelmani voivat vain jatkua.
Aleksi makoilee sängyssä ja tuo katselee minua virne kasvoillaan. Hetken kuluttua tuo viittelöi sormellaan minua tulemaan luoksensa. Katselen tuon sinertäviä silmiä ja tämä on ehkä maagista mutta jokin yhteys meidän välillä on kun luemme toisten ajatuksia.
Meidän katseet eivät irtoa toisistamme hetkeksikään vaikka riisun omia vaatteitani pois. Bokserit on enää ainoa vaatekappale, joka päältäni löytyy. Virne leviää Aleksin kasvoille kun hänen katse kiinnittyy pystyssä olevaan miehuuteen, joka näkyy jo selvästi.
Käyn kontilleni Aleksin päälle ja ujutan käteni hänen boksereiden sisään. Tuo värähtää kosketusta hieman mutta huokaisee kuitenkin nautinnosta. Riisun omat bokserit pois jalastani ja kivikova miehuus paljastuu. Aleksin katse valahtaa rintakehältäni alemmas.
Käteni alkavat seikkailemaan tuon vartaloa pitkin ja ne eksyvät alushousujen resorille. Alan riisua hänen boksereita pois jalasta, että päästään itse asiaan. En kestäisi enää sillä minulla on seisonut jo hyvän tovin ja viime kerrasta on aivan liikan pitkä aika.
——
Hipsuttelen sormillani Aleksin selkää meidän seksin jälkeen ja samalla yritän tasata omaa hengitystä. En ole pitkään aikaan saanut yhtä hyvää tyydystä ja me molemmat saatiin hoitaa omat hommamme. Luojan kiitos, että lapset lähtivät hetki sitten ulos.Aleksi kääntää päätänsä sekä kohtaan tuon väsyneet mutta onnelliset silmät. Pieni hymy leviää huulilleni ja käteni alkavat seikkailemaan tuon hiuksissa. Pitää ehkä nousta kuselle ja suihkuun mutta tässä on niin hyvä olla, että ei tekisi mieli nousta ollenkaan.
Astelen suihkun alle ja annan lämpimän veden valua kehoani pitkin. Tunnen kun hieman viileähköt kädet kiertyvät ympärilleni. Lasken käteni tuon käsielle ja huokaisen onnellisena. Minulla on käynyt tuuri kun olen saanut itselleni maailman parhaan puolison.
Toiselle kierrokselle me ei enää lähdetty koska kovaa kyytiä me annettiin jo toisillemme. Lisäksi en halua, että aviomieheni takamus joutuu kärsimään. Kävely on jo nyt hänelle hieman hankalaa. Kiedon pyyhkeen lanteilleni ja astelen kylpyhuoneesta ulos.
Kävelen narisevat portaat alas ja suuntaan keittiöön. Avaan jääkaapin oven sekä otan sieltä nakkipaketin ja yhden oluen. Aleksi kävelee kylpytakki päällänsä keittöön luokseni ja pudistelee huvittuneen oloisesti päätänsä kun minä syön kylmiä nakkeja.
Vedän hänet itseäni vasten samalla kun mussutan nakkeja. Katselen tuon merensinisiä silmiä sekä tuo katselee minua takaisin. Nipsu tepastelee keittiöön ja tuo istutuu jalkoihin. Kuola valuu haukun suusta joten päätän antaa hänelle puolikkaan nakin.
Koira juoksee nakki suussa olohuoneen puolelle sekä eteisestä alkaa kuulumaan lasten kinastelua. Meidän arki nyt vain sattuu olemaan tällaista. Huokaisen ja laitan oluen takaisin jääkaappiin. Tässä on taas yksi riita selvitettävänä. Mistähän tällä kertaa..
——
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...