41.

297 33 21
                                    

Joel

Makoilen Aleksin kanssa sängyssä meidän äskeisen aktin jälkeen. Silitän tuon hieman hikisiä hiuksia ja hymyilen itsekseni. Yhtään kiertelemättä totuutta niin tämä on ollut parasta seksiä pitkään aikaan. Sai paineet purettua ihan kunnolla.

Toivottavasti meidän poika ei kuullut mitään vaikka eihän seksin harrastamisessa mitään noloa ole. Täysin luonnollinen asia mutta niin Kaspian alkaa olemaan siinä iässä. Tosin en oikein tiedä, että onko hän kiinnostunut tytöistä vai pojista mutta meille sillä ei ole mitään merkitystä. Mielestäni pääasia on se, että Kaspian on itse onnellinen ja, että kumppani kohtelee häntä hyvin.

"Mä voisin käydä suihkussa" Aleksi sanoo ja nyökkään. Päästän hänet livahtamaan kainalostani pois ja seuraan katseellani kun tuo pukee bokerit sekä t-paidan päälleen. "Ei saa tuijottaa" Aleksi sanoo kun hän seisoskelee selkä minuun päin.

"Minkä mä sille voin, että mulla on aika kuuma puoliso" sanon ja Aleksi kääntyy katsomaan minua. Hän hymyilee suloisesti ja huomaan, että hänen poskilleen nousee pieni puna. Hymyilen kun saan hänen poskilleen nousemaan punan vieläkin näiden vuosien jälkeen.

"Jos suihku seuraa kaipaat niin yks Hokka voi ilmoittautua vapaaehtoisesti" sanon ja nousen istumaan sängylle. "Kyllähän se suihku seura aina kelpaa" Aleksi sanoo ja lähtee kävelemään pois makuuhuoneesta. Nousen äkkiä ylös sängystä ja lähden tuon musta hiuksisen miehen perään.

——
Pidän rakasta aviomiestäni sylissä ja hän on selkä vasten seinää. Suutelen hänen huulia niin hellästi kun vaan koskaan osaan. Lämmin vesi valuu meidän kroppia pitkin.

Hetkessä tämä eskaloituu toiseksi kierrokseksi mutta en valita ollenkaan. En tekisi tätä kenenkään muun ihmisen kanssa kun oman aviomieheni. En tiedä, että mitä olen tehnyt oikein, että olen saanut hänet itselleni.

Minulla on maailman ihanin aviomies sekä lapset. Nuorena olisin ehkä sanonut, että mikään asia ei mene bändin edelle mutta nyt vanhempana voin sanoa, että mikään asia ei voita omaa perhettä. En vaihtaisi minuuttiakaan pois.

Siirrän kädelläni Aleksin hiuksia pois hänen silmiltään, että nään hänen ihanat merensiniset silmät. Tuijotamme toisiamme silmiin sanomatta yhtään mitään. Aina ei tarvitse puhua mitään ja en pysty edes sanoin kuvailemaan, että kuinka rakastan häntä.

"Tiedäthän, että rakastan sua ja meidän lapsia tosi paljon. En vaihtais tätä ikinä mihinkään ja pidän sua kädestä kiinni vaikka sata vuotta" sanon ja otan aviomiestäni kädestä kiinni.

"Tiedän"

——

Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]Where stories live. Discover now