Aleksi | Smuttia
Samaan aikaan muualla:
Kävelen portaat alas ja suuntaan keittiöön sillä Joel näyttää istuskelevan siellä. Kävelen hänen taakseen ja kierrän käteni tuon ympärille. "Me ollaan pitkäst aikaa ihan kaksin kotona" sanon ja suukotan tuota miestä kaulalle.
"Kaspian oli saanu tänää poissaolomerkinnän" Joel sanoo ja katselee tietokoneen ruutua. Istahdan tuon viereen ja katson wilmaa, joka on tällä hetkellä auki.
"On se saanu tänään myös positiivista palautetta ja huomautuksen kun kirjat ollu kotona" sanon. "Niih" Joel huokaisee ja vaikuttaa mietteliäältä.Meidän välille laskeutuu hiljaisuus eikä edes Nipsu pidä mitään ääntä.
"Mitä sä sanoit äsken?" Joel kysyy ja kääntyy hetken kuluttua katsomaan minua. "Sitä vaan, että ollaan pitkästä aikaa kaksin kotona" sanon ja lasken käden tuon reidelle. Siirrän kättäni hieman lähemmäs tuon miehuutta ja suukotan Joelia poskelle.
"Ai sulla on sellaista mielessä" Joel sanoo virnuillen ja laskee kätensä omani päälle. "Ehkä vähän jotain kahden aikuisen välistä kivaa" sanon ja nousen ylös. Lähden kävelemään yläkertaa kohti ja portaissa Joel saa minut kiinni.
Ei olla päästy vielä edes yläkertaan asti kun portaissa Joel työntää minut seinää vasten ja käy innokkaana kaulani kimppuun. Taivutan päätäni sivulle päin ja huokaisen nautinnosta kun tuo osuu juuri oikeaan kohtaan.
"E-ehkä olis hyvä siirtyä makkarin puolelle" sanon huokaisten. Joel nostaa minut syliin ja kävelee vielä muutamat rappuset ylös. Tuo kävelee meidän omaan makuuhuoneeseen ja potkaisee oven perässä kiinni.
Joel laskee minut sängylle istumaan ja vetää paidan pois päältäni. "Oho oho" sanon ja katselen kun tuo avaa collegehousujeni narua. "Tänään sä saat ja kunnolla" Joel uhoaa ja riisuu oman t-paitansa pois päältään sekä riisuu housunsa. Vaatteet ovat yhtenä myttynä lattialla ja eiköhän pian bokserit löydy myös tuolta kasan päältä..
——
Joel suutelee rintakehääni ja etenee siitä aina vain alemmas eikä se kyllä haittaa minua ollenkaan. Tuo on nelinkontin päälläni ja meidän molempien päällä on enää vain bokserit mutta kyllä nekin katoaa pian meidän päältä.Katseeni kiinnittyy tuon miehen haaroväliin ja pieni virnistys leviää kasvoilleni. "Mitä sä virnuilev" tuo kysyy ja naurahtaa pienesti. "Jollain taitaa seisoo jo nyt vaikka ei olla päästy edes vielä alkuun" sanon ja sipaisen jalallani tuon seisokkia mutta niin, että en satuta häntä sillä tiedän kyllä kuinka paljon sattuu jos joku potkaisee omille sukukalleuksille.
"Joku on vähän kuuma" tuo sanoo virnuillen sekä sipaisee sormellaan nenänpäätäni.
"No sitten herra voisi alkaa toimimaan" sanon sekä ujutan käteni tuon boksereiden sisään. "Jos minun rakas noin kauniisti pyytää niin tottakai" tuo vastaa ja alkaa riisumaan boksereitani pois vaikka tuolla on ne itsellään vielä päällä mutta tuskin kovin kauaa.
Joel hamuilee kädellään yöpöytää kohti mutta tuo ei aivan yllä. "Mitä sä haluut sieltä?" kysyn ja katselen kun tuo epätoivoisesti yrittää yltää sinne asti.
"No ihan vaan liukkaria" tuo mutisee ja saa vihdoin yöpöydän laatikon auki. Hän ottaa käteensä tuubin ja katsoo minua virnuillen. Joel ottaa käteensä tuota ainetta ja levittää sitä sormillensa. Seuraan katseella tuon touhua ja yhtäkkiä olen haarat levällään tuon edessä ja tunnen kun hän alkaa työntämään kahta sormeaan sisääni.
Huokaisen nautinnosta kun tuo pyörittelee sormea sisälläni sekä koukistaa niitä hieman. Huokaisen ja hamuilen käsilläni jotain mistä ottaa kiinni. Päädyn tarttumaan Joelia olkapäistä kiinni ja samassa tuo lisää kolmannen sormen sisälleni. Parahdan hieman kivusta sillä tuo työnsi sen vähän liian kovaa..
"Anteeksi rakas" tuo sanoo ja suukottaa minua heti otsalle. Rakastan kuinka tuo mies osaa olla hellä ja rakastava vaikka hän osaa myös olla ärsyttävä ja aina välillä myös lapsellinen. Varsinkin jos hän ja Joonas ovat kahdestaan.
Nappaan kondomin käteeni minkä Joel oli ottanut myös samalla kun hän otti liukuvoiteen yöpöydän laatikosta. "Ai sä haluat jo noin nopeesti itse asiaan" Joel sanoo myhäillen ja pyörittelee sormia sisälläni.
"No mitä sitä vetkuttelemaan" sanon ja pyörittelen Joelin hiuksia sormeni ympärille."No kyllä se mulle sopii vallan mainiosti" tuo sanoo ja ottaa kondomin kädestäni. "Äpäp. Mä haluun sen laittaa" sanon ja otan kondomin takaisin käteeni.
"Kyllä sekin sopii" tuo sanoo virnuillen ja ottaa nyt omat bokserinsa pois.——
Joel nojautuu hieman eteenpäin, että yletän hänen miehuudelleen. Avaan kondomipaketin ja otan tuon limaisen kumin käteeni. Rullaan kondomin hänen miehuudelleen ja tunnen kun Joel seuraa katsellaan kaikkea mitä teen. Levitän vielä liukuvoidetta siihen, että hommat luistaisi hieman paremmin.."Valmis?" Joel sanoo kysyvästi ja nyökyttelen tuolle vain vastaukseksi. Tuo asettuu haaroväliini ja alkaa hiljalleen työntymään sisälleni. "Mmh" huokaisen ja tunnen pientä kipua mutta se muuttuu nautinnoksi enkä tunne enää mitään kipua.
Tartun tuota uudelleen olkapäista kiinni kun Joel työntyy loppuun asti. Nautinnollisia huokauksia vain karkaa huuliltani ja tunnen kun Joel vain virnistää tyytyväisenä. Tuo alkaa liikkumaan edestakaisin ja ei mene kauaa kun hän on löytänyt jo tasaisen tahdin.
Kierrän jalkani tuon miehen ympärille, että hän saa työntyä vielä syvemmälle. Huokaisen nautinnosta ja suljen silmäni.
Tunnen suurta nautintoa ja tunnen, että olen lähellä huippuani. "Mmh" mutisen ja tunnen kun miehuus värähtää hieman. "J-joel" huokaisen ja samassa oma lämmin siemenneste valuu vatsalleni.
Joel pysähtyy hetkeksi ja nuolaisee kerran vatsaltani siemennestettä. Tuo jatkaa vielä työntöjä ja näyttää nauttivat itsekin tästä vaikka hän on tässä se vähän aktiivisempi osapuoli.
Alhaalta kuuluu kun ovi paiskataan kiinni mutta sen jälkeen ei kuulu mitään ja talossa on aivan hiljaista. Kaspian taisi tulla kotiin..
"ISKÄÄ" kuuluu meidän pojan huuto ja portaikosta alkaa kuulumaan askelia. En ymmärrä, että minkä takia portaissa pitää aina tömistellä.
"ISKÄÄ" Kaspian huutaa uudelleen ja kuulen kun askeleet lähestyvät meidän makuuhuonetta. Voi ei.
Tuo poika avaa oven ja on itkuisen näköinen. Vedän nopeasti peiton meidän päälle mutta tuo ehtii lyödä jo oven kiinni ja portaista kuuluu taas askelia.
——
😂👀
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...