Olli
Alan heräilemään kun joku pusuttelee minua ympäri kasvojani. Availen silmiäni ja kohtaan Nellin kauniit silmät. "No heräsithän sä vihdoin" Nelli sanoo ja tuo kietoo kätensä lantioni ympärille. "Kauanko mä oon oikein nukkunut?" kysyn käheällä äänelläni sillä olen juuri herännyt ja hieron unihiekat pois silmistäni.
"Yli kymmenen tuntia" Nelli vastaa ja nyökkään sekä vedän hänet lähemmäs itseäni. Tulin myöhään eilen illalla kotiin mutta ehdin onneksi sanomaan meidän tytölle hyvää yötä. Kävin suihkussa sekä söin Nellin tekemää iltapalaa ja siitä sitten suoraan nukkumaan.
"Keittiössä olis aamupalaa tarjolla" Nelli kuiskaa ja suukottaa hieman karheaa poskeani. Nyökkään sekä käteni alkavat valumaan tuon takapuolelle ja hellästi puristan tuon toista pakaraa. "Jaaha" Nelli sanoo ja tuon kasvoille leviää ilkikurinen virne.
"Nyt kun ollaan kaksin kotona.." kuiskaan hänen korvan juuressa sekä toinen käteni löytää myös tien vaimoni takamukselle. Nelli pudistelee huvittuneena päätänsä ja alkaa ahnaasti suutelemaan kaulaani.
"Ummh" huokaisen nautinnosta kun hän osuu juuri oikeaan kohtaan. Käännän katseeni hetkeksi pois ja tunnen painoa lantioni päällä. Nelli nousi istumaan lantioni päälle sekä jalkojeni välissä oleva miehuus alkaa näyttämään heräämisen merkkejä.
Vedän vaimoni itseäni vasten ja meidän kielet alkaa tekemääm tuttavuutta keskenään. Käteni seikkailee hänen selällään ja vetäisen hänen paidan pois päältä sekä alan availemaan hänen rintaliivien hakasia.
Alan riisumaan häneltä collegehousuja pois jalasta ja Nelli tekee samoin mutta ottaa omat bokserini pois.
Läpsäisen vaimoani paljaalle takapuolelle sekä virne leviää kasvoilleni. "Jaa, että sillai" Nelli sanoo ja hän tarttuu minua kivikovasta miehuudestani kinni sekä alkaa nopealla tahdilla vetelemään vetoja. "Joku on nyt vähän raju" sanon kiusoitellen mutta salaisesti minä nautin tästä.
"Ai on? Kyllä mä voin myös lopettaa" Nelli sanoo ja toteuttaa uhkauksensa. "Hei, ei oo reilua" murahdan ja katson vaimoani muka vihaisesti. Nellin kasvoille nousee ilkikurinen virne ja tuo jatkaa toimintaansa.
"Mee kontilles tohon" sanon yhtäkkiä ja Nelli katsoo minua kurtistaen kulmiaan mutta tottelee kuitenkin minun käskyäni. Hän menee kontilleen eteeni sekä välittömästi tartun hänen lantiostaan kiinni ja ennen sitä nuolaisen kämmentäni sekä läimäytän kädelläni tuota takamukselle.
"Mmh" Nelli huokailee kun miehuuteni hipelöi tuon sisäänkäyntiä. Puristan kädelläni tuon oikee pakaraa ja samalla työnnyn hänen sisään voimalla. "Amghf" Nelli huudahtaa mutta alan hellästi silittämään tuon alaselkää ja pysyn vain paikoillani.
——
Juoksentelem edestakaisin meidän kodissa sillä taas minulla on kaikki tavarat hukassa. Meillä meni tuon kauniin naisen kanssa sängyssä liian pitkään mutta en kyllä valita sillä seksi oli mitä mainiointa."Olli tuu jo! Vivian pääsee 10 minuutin päästä" tuo huutaa eteisestä. Löydän puhelimeni kylpyhuoneen puolelta tungen tuon kapistuksen housujeni taskuun ja lähden kiireellä takaisin eteiseen. "Mikä sulla nyt kesti? Sängyssä sä olit nopea" Nelli kiusoittelee sekä puolestaan lyö minua takamukselle.
"Hehhe olipa hauska juttu" mutisen sekä otan vielä pöydän päältä kotiavaimet nahkatakkini taskuun ja nyt olen valmis lähtemään hakemaan meidän tyttöä koulusta sekä menemme sieltä suoraan kävelylle ja tottakai myös jäätelölle kun on niin kaunis ilma.
Kävelemme rappukäytävästä ulos sekä olen vähällä sokaistua joten kaivan taskustani aurinkolasit. Otan vaimoani kädestä kiinni ja lähdemme sitten yhdessä kävelemään Vivianin koululle päin.
Pysähdymme koulun portille ja odottelemme, että tyttö saapuisi sillä muita koululaisia käveli jo meitä vastaan. Pian tuo tuttu vaalea hiuksinen tyttö lähtee juoksemaan meitä kohti. Nappaan hänet syliini sekä pyörähdän muutaman kerran. "Isii" Vivian huutaa naurunsa seasta ja hymy nousee huulilleni.
"Oliko kiva päivä?" kyselen kun kävelemme kaikki yhdessä rantaa kohti jossa on jäätelökioski. "Jooo!" Vivian huudahtaa ja alkaa selittämään mitä heillä oli tänään koulussa oppiaineena. "No sepäs kiva" sanon ja pysähdyn jäätelökioskin eteen.
"Mitäs jäätelöä haluat?" kysyn tytöltä ja katselen eri vaihtoehtoja. "Päärynä" Vivian sanoo ja nyökkään.
Istuskelemme jäätelökioskin terassilla sekä syömme omia jäätelöitämme. Lasken jäätelökupin pöydälle ja riisun nahkatakkini pois päältä sillä auringossa tulee liian kuuma. Katselen vaimoani ja lastani hymyillen sekä jatkan oman jäätelöni syömistä.
Hetken aikaa me katseltiin joutsenia sekä tutkimme keväistä luontoa. Nappaan Viviania kädestä kiinni ja lähdemme kävelemään kotia kohti.
——
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...