Kaspian | Smuttia
Samaan aikaan muualla:
Vanhempani lähtivät Tampereelle keikalle niin tulin sitten Danielin luokse sillä isit eivät antaneet minun jäädä yksin kotiin. En kyllä ymmärrä, että miksi sillä en minä enää sekoile samalla tavalla kun aiemmin ja uskokaa tai älkää mutta olen oppinut niistä ajoista.
Makoilen osittain tuon ruskeahiuksisen pojan sylissä ja katselen kun tuo pelaa pleikkarilla jotakin peliä ja välillä tuo hipsuttelee rintakehääni sekä olkapäätäni.
Olen omissa maailmoissani mutta havahdun kun tuo sammuttaa television ja laskee peliohjaimen käsistä.
Daniel suukottaa minua hiusteni sekaan sekä laskee kätensä vatsalleni. Säpsähdän tuota hieman ja vedän refleksinomaisesti vatsaani sisään.Daniel ottaa heti kätensä pois ja siirtyy silittelemään hiuksiani. "Anteeksi" tuo sanoo ja asettaa muutaman suukon hiusteni sekaan. "E-ei se mitään" mutisen ja jännitys alkaa kasvamaan sisälläni, että mitä ihmettä nyt oikein tulee tapahtumaan..
Tunnen tuon pojan hengityksen korvani juuressa ja hän hipsuttaa kylkeäni. Kylmät väreet kulkee kehoni läpi ja sydämeni tykytys on niin tiheä, että se rupeaa tuntumaan inhottavalta. Ahdistus alkaa nousemaan sisälläni kun tajuan, että mitä Danielilla on mielessä.
"Mentäiskö yläkertaan?" Daniel kuiskaa korvaani ja tunnen tuon hengityksen aina vain lähemmin mutta kuitenkin nautin siitä kun hän on lähelläni. "Mmh.." änkytän ja nousen istumaan sohvalle. Daniel nousee myös ja ottaa minua kädestä kiinni.
Epäilevästi kävelen tuon perässä yläkertaan ja sitten me suunnataan tuon huoneeseen. Huoneen ovessa komeilee Slipknotin juliste. Astelen peremmälle sekä kuulen kun ovi takanani menee kiinni. Katseeni vain kiertää tuon huoneessa ja katseeni nauliintuu yhteen kuvaan, joka on hänen yöpöydällä..
Istahdan sängylle ja katselen kun Daniel seisoskelee keskellä huonetta hermostuneen oloisena. Katselen kuvaa yöpöydällä ja tunnistan, että siinä on Daniel ja hänen vanhempansa. Daniel ei puhu heistä hirveästi mutta ehkä minä vielä joskus saan tietää enemmän.
"T-tota.." Daniel mutisee ja nappaa kuvan käteensä sekä tuo laittaa sen työpöytänsä laatikkoon. "S-sori" sanon hieman takellellen ja punastun hieman. Nään, että Daniel menee hieman vaikeaksi ja näprää omia sormiansa mutta nostaa lopulta katseensa minuun.
"H-haluisiks niinku..?" tuo kysyy ja kurtistan kulmia hieman sekä katselen tuota ruskeahiuksista poikaa, joka seisoo edessäni. "O-olla niin kun sillee.." tuo saa sanotuksi ja nostaa punastuneen katseensa minuun. Nielaisen kuuluvasti ja katselen Danielia silmiin.
Päädyn kuitenkin nyökkäämään. "E-en oo koskaan aiemmin.." mutisen ja tunnen pientä häpeää koska Daniel on varmasti kokeneempi kun minä tällaisissa asioissa. Mitä jos en osaakkaan yhtä hyvin kun hän ja sen takia tuo ei enää halua olla kanssani..
"Ei se haittaa. Kyllä mä opetan sulle ja lupaan olla hellä sekä lopettaa heti kun pyydät" hän selostaa ja minä nyökyttelen vain päätäni. Seuraan katseellani kun tuo kävelee vaatekaapillensa ja hetken kuluttua tuo kääntyy ja pitelee käsissään kondomipakettia ja ilmeisesti myös liukuvoide tuubia..
——
Makoilen tuon sängyllä ja päälläni on t-paita mutta collegehousuni sekä bokserini ovat kadonneet päältä ja Daniel on polvillaan edessäni. Katselen kun tuon miehuus sojottaa pystyssä tuon haarovälissä..Daniel pursottaa sormeensa tuota liukuvoidetta sekä hieroo sen sormeensa. Levitän jalkojani hieman sekä katselen tuota poikaa. "Sanothan sitten jos sattuu ja mä en missään nimessä haluu pakottaa sua" Daniel sanoo ja nyökyttelen vain päätäni.
Daniel tulee lähemmäs ja hellästi tuo työntää oman sormensa sisääni. Kylmät väreet kulkee kehoni läpi ja puristan peittoa rystyset valkoisena. Alan pienesti tuntemaan kipua ja hengittelen hyvään. "Saanko mä jatkaa?" tuo kysyy ja nyökyttelen vain päätäni.
Tuo työntää myös toisen sormensa sisääni ja huulilta karkaa pieni inahdus. "Eihän sattunut?" tuo kysyy ja silittää toisella kädellään poskeani. Pudistelen vain päätäni sillä en halua näyttää, että olen liian heikko tähän ja tuntuu kun alapääni olisi tulessa..
Daniel katsoo minua hetken epäileväisenä ja silittää kylkeäni hellästi. "J-jatka vaan" sanon huokaisten ja pidättelen kyyneleitäni. Daniel koukistaa sormiansa sisälläni ja huuliltani karkaa tuskainen inahdus sekä kyynel karkaa silmäkulmastani.
Pyyhkäisen kyyneleen nopeasti pois mutta tuo ehtii huomaamaan sen ja ottaa sormet pois sisältäni sekä laskeutuu istumaan jalkojeni väliin. "K-kiitos kun sä lopetit.." huokaisen ja tunnen vieläkin voimakasta ja polttavaa kipua.
"Tottakai rakas" Daniel sanoo sekä silittää jalkaani hellästi. "En mä haluu, että suhun sattuu ja rakas ei sun tarvii peitellä kyyneliä" tuo jatkaa sekä silittelee edelleen jalkaani. Nyökyttelen vain päätäni ja annan itselleni luvan itkeä..
Kyyneliä valuu poskiani pitkin sekä nenääni kirvelee mutta en haluaisi olla näin heikko.. Haluan, että tuo poika tykkää minusta mutta ei minusta ollut vielä tällaiseen..
Daniel käy viereeni makaamaan sekä vetää peittonsa meidän yli. Tuo ottaa minut kainaloon ja silittää vain hiuksiani. Lasken pääni tuon rinnalle kun kyyneliä valuu poskiani pitkin..
——
Voi Kaspian, kaikki on hyvin😕❤️🩹
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...