Malla
Yritän availla silmiäni mutta silmäluomet tuntuvat raskailta ja päänsärky on voimakas. Huono-olo on myös kova mutta onneksi minua ei okseta sillä en pelkää mitään yhtä paljon kuin oksentamista enkä ole onneksi joutunut vuosiin sitä tekemään.
Huomaan, että makoilen vanhempieni sängyssä ja minulla ei ole mitään muistikuvaa siitä, että miten olen päätynyt kotiin tai sitä, että mitä illan aikana oikein on tapahtunut. Huoneen ovi aukeaa ja iskä kurkistaa sisään. "Ootkin jo herännyt" iskä sanoo..
"Olis aika jutella eilisestä" iskä sanoo tiukasti mut lempeästi. Olen aina ollut sellainen isin tyttö sekä
en ole koskaan sekoillut tällä tavalla niin ette usko kuinka paljon minua hävettää oma käytökseni..Nousen istumaan sängyn reunalle ja minua rupeaa heti pyörryttämään. Isä istutuu viereeni sängylle ja ottaa minut kainaloon. "Kultapieni.." isä kuiskaa ja lasken pääni hänen rinnallensa. Tunnen kun silmät kostuvat ja muutama kyynel putoaa isän paidalle..
"Anteeksi iskä" mutisen sekä pyyhkäisen kädelläni kyyneliä pois poskiltani. "Iskä on tosi pettynyt nyt mutta pääasia on se, että oot kunnossa" isä vastaa ja silittää hiuksiani. "Mee takas nukkumaan niin jutellaan sitten kun äiti on tullut kotiin" isi sanoo.
Nyökkään vain ja käyn sängylle makuulle sekä iskä peittelee minut. Olen aina ollut isin tyttö sekä olen myös koko lopun elämäni sillä se asia tuskin tulee koskaan muuttumaan mihinkään suuntaan..
——
Availen silmiäni ja tajuan, että olen isin kainalossa olohuoneen sohvalla sekä olen kääriytynyt minun omaan untuvapeittoon. Minulla ei ole eilisen illan tapahtumista vieläkään mitään muistikuvaa eikä minua kyllä huvitakkaan muistella niitä ollenkaan.Isoveljeni Jere kävi nälvimässä minua hetki sitten mutta isä onneksi puolusti minua ja käski veljeni takaisin omaan huoneeseensa lukemaan kokeisiin.
Äiti on työmatkalla joten on isän vuoro olla meidän kanssa kotona mutta isä oli luonnolllisesti soittanut äidille ja kertonut tästä. Hän oli vihainen ja myös pettynyt mutta he sopivat isän kanssa, että juttelee minun kanssa kunnolla kun äiti on tullut kotiin.
"Maistuuko sulle jo ruoka?" iskä kysyy ja kohautan vain harteitani. En tiedä, että onko minulla nälkä mutta vatsani on kuitenkin hieman kipeä. Se kyllä voi johtua siitäkin, että kuukautiset lähestyvät..
"Ajattelin, että olisin tehnyt pizzan niin olisitko sä syönyt edes vähän?" iskä kysyy ja nyökkään vaikka en ole varma, että onko minulla nälkä mutta voin minä silti yrittää syödä edes hieman..
Jeren huoneen ovi avautuu ja tuo musta hiuksinen miehen alku kävelee olohuoneeseen. Tuo istuttaa itsensä nojatuoliin ja vilkaiseen minua typerä virne kasvoillaan. Kurtistan kulmiani sekä näytän tuolle kieltä ja siirrän katseeni takaisin televisioon.
"Vieläkö Mallalla on krapula?" tuo kysyy ivalliseen sävyyn ja naurahtaa perään. "Jere lopettaa sitten heti ennen kun ehtii edes aloittamaan" isä kiirehtii sanomaan ja silittää samalla hiuksiani.
"Nyt annetaan Mallan olla rauhassa" isä sanoo ja suukottaa minua hiusteni sekaan. Vilkaisen Jereä vielä kerran ja näytän hänelle uudelleen kieltä sekä siirrän katseeni takaisin televisioon.
Jere tuhahtaa ärsyttävän kuuloisesti ja jää meidän kanssa katselemaan televisiota.
——
Malla ei ole aiemmin esiintynyt tarinassa mutta nyt on ja tässä onkin luku tapahtumista hänen omasta näkökulmasta.👀🩵Voisin tehdä ihanasta Mallasta ihan oman one shot luvun missä kurkistetaan enemmän hänen elämään jos teitä vain kiinnostaa?😍
Enemmän Mallaa nähdään sitten jatko-osassa!❤️🌸
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...