Joel
| Timeskip |
Muutama päivä sitten Kaspian heräsi mutta hän ei ole ollut hirveästi juttutuulella. Sosiaalityöntekijä oli jutellut meidän vanhempien kanssa ja oli yrittänyt jutella myös Kaspianin kanssa mutta kun hän ei ollut halunnut jutella edes meille niin ei hän ollut jutellut myöskään sille sosiaalityöntekijälle.
Emme tarkalleen tiedä, että mitä myöhemmin tulee tapahtumaan mutta alustavasti oli keskusteltu, että Kaspian lähtisi muutamaksi viikoksi laitokseen rauhoittumaan ja samalla saisi terapiaa sekä vieroitushoitoa, että pääsisi huumeista eroon. En halua, että lapseni kuolee ennen kun on täyttänyt 15-vuotta.
Istuskelen sohvalla ja katselen televisiota. On outoa kun kotona on niin hiljaista kun lapset eivät ole kotona eikä ole mitään velvollisuuksia joita pitäisi hoitaa. Tällä hetkellä minulla ei ole fiilistä edes ajatella mitään bändiin liittyvää. Ensi kuulle meille on merkattu muutama keikka mutta nyt tuntuu siltä, että en jaksa edes innostua siitä.
Yläkerrasta kuuluu askelia ja ei mene kauaa kun kuuluu myös oksentamisen ääniä. Nousen sohvalta ylös ja lähden kävelemään portaita yläkertaa kohti.
Suuntaan vessaan ja nään, että Aleksi istuu vessan lattialla ja halailee tuota valkoista posliiniesinettä.
Kyykistyn hänen taakseen ja silittelen hellästi tuon mustahiuksisen miehen selkää.Aleksi on ollut muutaman päivän ajan todella kipeä ja tuntuu pahalta kun ei voi auttaa oikein millään tavalla. Olen yrittänyt tarjota hänelle kaikkia mahdollisia helppoja ruokia mutta hänelle ei ole ruoka juurikaan maistunut tai sitten se on noussut heti ylös.
Aleksi pyyhkii suupielensä paperiin ja heittää sen sitten vessanpönttöön. Hän nojautuu minuun hieman ja kierrän käteni tuon ympärille. Suukotan hänen poskeaan ja istumme ihan hiljaa vessamme lattialla.
——
Makoilemme sängyssä niin, että Aleksi makaa jalkojeni välissä ja nojaa minuun. Hieron hänen päätään sekä välillä hartioita. Hän pitelee vatsallaan lämmintä kauratyynyä ja juo mustikkakeittoa. Yritän kaikin tavoin helpottaa rakkaan aviomieheni oloa.Otan puhelimeni yöpöydältä ja avaan whatsappin. Olli lähetti kuvan kun Julia pelaa nalle puh kimbelä hänen 5-vuotiaan tyttären kanssa. Hymy nousee huulilleni kun katselen tuota kuvaa. Yksi pikkuinen tähänkin perheeseen olisi ihan kiva sillä meidän lapset ovat jo isoja. Pian he kasvavat aikuisiksi ja muuttavat pois kotoa. Vastaan Ollin viestiin vain sydän emojilla.
Huomaan, että Aleksi on saanut juotua lasin tyhjäksi ja tuo on ensimmäinen "ateria", joka pysyy hänen sisällään. "Otatko lisää?" kysyn ja Aleksi nyökkää pienesti. Kurkotan yöpöydälle ja otan mustikkakeitto purkin käteeni. Kaadan hänelle lasiin lisää ja tuo alkaa heti juomaan sitä. Hymy nousee huulilleni kun huomaan, että hän alkaa voimaan jo hieman paremmin.
Katselemme yhdessä sykkeen uusia jaksoja. Tämä on minun ja Aleksin oma hetki kun katsomme yhdessä uudet jaksot ja makoilemme sängyssä. Suukotan tuota miestä hiusten sekaan.
Kauratyyny on ehtinyt jo viiletä niin kierrän käteni hänen vatsansa ympärille ja silitän tuon alavatsaa jossa välillä kipua tuntuu.
"Rakastan sua" kuiskaan tuon korvaan. "Niin mäkin sua" Aleksi kuiskaa ja painautuu enemmän minua vasten. Viime aikoina on ollut paljon stressiä ja huolta mutta juuri nyt on hyvä olla.
——
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...