Joel
Istudun Aleksin viereen ja nappaan hänet kainaloon.
"Voi rakas" sanon ja suukotan tuota miestä hänen hiusten sekaan. "Mulla on vaan niin kova ikävä" hän sanoo pienesti nyyhkyttäen. "Mä tiedän rakas ja niin on mullakin mutta ajattele kuinka kiva vuosi Julialla tulee olemaan. Saa uusia kavereita ja oppii paljon uutta" yritän sanoa lohduttaen."Mä tiiän.." hän vastaa ja puristaa pehmolelua rintaansa vasten. "Oonko mä huono vanhempi kun toivon, että Julia tulis mahdollisimman pian kotiin?"Aleksi kysyy ja kääntyy katsomaan minua. Hänen silmänsä ovat punaiset kaikesta tästä itkemisestä. "Voi Aleksi pieni.. Et tietenkään ole" sanon ja sipaisen hiussuortuvan tuon korvan taakse.
Silittelen Aleksin hiuksia ja ainut ääni, joka tässä huoneessa kuuluu on vatsani murina. Minulla on jo aika kova nälkä.
Nipsu tepastelee huoneeseen ja istuu Aleksin jalkoihin. Hän alkaa haukkumaan ja yrittää saada huomion itseensä. Aleksi kyyristyy hieman ja nostaa tuon pienen koiranpennun syliinsä. Nipsu alkaa innoissaan nuolemaan Aleksin kasvoja. Aleksi yrittää kääntää päätänsä pois ja nyrpistää nenäänsä.
——
Kiedon pyyhkeen lanteilleni sekä työnnän jalkoihini kotitossut. Poistun kylpyhuoneesta ja Nipsu juoksee jalkoihini mutta kääntyy samantien ja juoksee takaisin olohuoneen suuntaan josta hän tulikin.Hymähdän itsekseni ja lähden tuon koiran perässä olohuoneeseen.
Aleksi makoilee sohvalla pelkät bokserit ja t-paita päällää. "Looking good" sanon ja virnistän perään.
Kävelen keittiöön ja otan jääkaapista yhden oluen.Kävelen takaisin olohuoneeseen ja istahdan sohvalle Aleksin viereen. Avaan tölkin ja hörppään siitä. Nipsu rauhoittui ja meni omaan pesäänsä nukkumaan. Täytyisi kyllä käyttää tuo koira vielä pienellä lenkillä ennen nukkumaan menoa.
Nipsu on aika hyvin oppinut sisäsiistiksi vaikka on ollut meillä vasta muutaman viikon. Välillä saattaa pissa tulla sisälle mutta pääasiassa hän alkaa olemaan jo sisäsiisti.
Kaspian kävelee Nintendo kädessään olohuoneeseen ja istahtaa viereeni sohvalle.
Hörppään oluestani sekä pieraisen. Virne leviää kasvoilleni.Voin vain kuvitella noiden kahden ilmeet juuri nyt. Kiusa se on pienikin kiusa vai mitä?
Vaikka minulla on ikävä tytärtäni niin jos tästä jotain positiivista hakee niin voin ainakin possutella rauhassa eikä kukaan mainitse siitä asiasta.
"Iskä älä viitti" Kaspian sanoo ja virne leviää jälleen kasvoilleni.
——
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...