Aleksi
Istahdan sohvalle ja huokaisen syvään. Sain siivottua äsken oksennukset yläkerran aulasta ja nyt Kaspian sekä Joel nukkuvat meidän makuuhuoneessa. Tässä välissä ehdin myös soittaa sairaalalle ja kysyin, että eihän Julia oli sairastunut ja, että mikä hänen vointi tänään on. Itse kun en sattuneesta syystä voi mennä käymään siellä. Olen itsekin aivan varmasti saanut tartunnan..
Julia oli tänään ollut vähän huonolla tuulella mutta Atte oli tullut käymään hänen luonaan ja oli tuonut samalla heille sushia. Olen iloinen, että Atte ei ole jättänyt meidän tytärtä kun tämä onnettomuus oli tapahtunut. Voin lyödä vaikka vetoa, että moni tuon ikäinen olisi ottanut jalat alleen.
Avaan television ja alan etsimään netflixistä jotakin katsottavaa mutta joudun pettymään kun mitään hyvää en löydä tai olisi tuossa tuo yksi sarja kesken mutta ollaan sovittu Joelin kanssa, että katsotaan sitä yhdessä niin en voi sitäkään oikein katsoa.
Huokaisen syvään ja tyydyn katselemaan sitten vain simpsoneita jotka tulevat televisiosta. Nämäkin ovat katsottu niin moneen kertaan läpi, että osaan nämä jo varmaan ulkoa.
——
En ehdi kauaa istuskella sohvalla kun kuulen, että jompi kumpi oksentaa yläkerrassa. Nousen sohvalta ylös ja melkein juoksen portaat ylös.Tällä kertaa se oli Joel, joka oksensi mutta tuo mies siityi minun kansss alakertaan sillä tuolla on vatsa niin kipeä, että hän halusi seuraa. Kaspian nukkuu eikä ole oksentanut enää.
"Otatko särkylääkettä?" kysyn vaikka luulen, että se ei edes pysy hänen sisällään. Joel pudistelee päätään ja ottaa minua kädestä kiinni. "Voi sua" sanon sekä suukotan tuota poskelle.
Silittelen tuon hiuksia eikä mene kauaa kun kuulen tuhinaa sylistäni. Pieni hymy nousee huulilleni kun tuo nukkuu niin suloisesti.
Portaista alkaa kuulumaan askelia ja pian Kaspian ilmestyy peittoon kääriytyneenä eteeni. "Mulla on kylmä ja huono-olo" tuo mutisee ja on kieltämättä kyllä suloisen näköinen.
"Tuuppa tänne" sanon ja taputan paikkaa vieressäni. Tuo poika kääriytyy peittonsa kanssa kainalooni ja huokaisee syvään. Voi mun miehet.
Vain tyttäreni tästä puuttuu...
——
Ööö mulla on ihan semmonen viba et tää tarina on ihan paska😭😭
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...