Aleksi | Smuttia
Siivoilen meidän pojan huonetta, joka on jäätävän sotkuinen. En ymmärrä, että miksi tämä ei vaan voi olla siisti. Daniel on tulossa meille tänään yökylään ja piti olla siivouspäivä mutta Kaspian on livistänyt johonkin. Huokaisen syvään ja kerään pyykkejä pois lattialta. On meillä olemassa myös pyykkikori, joka on alakerrassa olevassa kodinhoitohuoneessa.
"Mitä se Aleksi täällä huokailee?" Joel kysyy ja nojaa Kaspianin huoneen ovenkarmiin. "Väistä jos et aio auttaa siivoomisessa" tuhahdan ja livahdan tuon ohi alakertaan. Nipsu nukkuu omassa pesässään ja tuo koira on tyytyväisen näköinen kun aurinko paistaa.
Tungen vaatteet pesukoneeseen ja kaadan lokeroon huuhteluainetta. Tämä kodinhoitohuone on sotkussa myös ja minä taidan olla ainoa, joka meillä nykyään enää siivoaa.
Julia on sairaalassa, Kaspian livistää, joka kerta kun olisi siivouspäivä ja Joel on muuten vaan laiska. Hän on kuulemma allerginen siivoomiselle. Pitäisikö sitte asua sotkun keskellä vai? Se olisi varmaan parempi vaihtoehto..
"Mikä sua nyt suututtaa?" Joel kysyy ja hän on tullu näköjään perässäni alakertaan. "Ei mikään" mutisen ja alan siivoamaan kodinhoitohuonetta. "Mä nään, että sua vaivaa nyt jokin asia" tuo sanoo ja seisoo edessäni kädet puuskassa. Huokaisen syvään sillä en pääse tuon ohitse millään ennen kun kerron tuolle, että mikä minua oikein ärsyttää..
"Mä oon nykyään ainoa, joka siivoaa meillä ja te muut vaan laiskottelette! Kaspian on taas livistänyt johonkin vaikka oma huone piti siivota!" huudan ja Joel katsoo minua yllättyneenä. "Annoin sille rahaa, että voi hakea sille ja Danielille jotain herkkuja sekä sanoin, että kun tulee kaupasta niin siivoo sen oman huoneen ennen kun Daniel tulee" Joel selittää.
"E-en mä tienny" mutisen nolona ja välttelen Joelin katsetta. "M-mä vaa luulin, että se poika välttelee taas oman huoneen siivoomista" sanon ja Joel vain nyökyttelee ymmärtäväisenä päätään.
"Tiedätkö, että miten sun oloo saatais helpotettua?" Joel kysyy virnuillen ja vetää minua itseään vasten.
"No miten?" kysyn uteliaana ja kierrän käteni tuon miehen ympärille.——
Tunnen viileän kaakeliseinän itseäni vasten ja Joel suutelee minua kaulastani sekä etenee siitä aina vain alemmas. Paitani katoaa päältäni ja tunnen seisokin omaa reittäni vasten."Tällaista siivoomista sitten" naurahdan kun Joel alkaa availemaan collegehousujeni narua. Ei minua haittaa mutta vaadin aina muita siivoamaan ja nyt minä itse luistan siitä asiasta pois.
"Pitää ne paineet jotenkin purkaa" Joel myhäilee ja
tartun tuon kalusta kiinni. Vedän muutaman vedon ja tuo huokailee tyytyväisenä.Hetkessä meidän molempien vaatteet on kadonnut päältämme ja ne lojuu kodinhoitohuoneen lattialla. Joel nostaa minut syliinsä ja laskee minut linkoavan pesukoneen päälle. "H-hei.." mutisen mutta Joel vain peittää suuni kädellään..
Joel tarttuu kalustani kiinni ja alkaa vetämään vetoja nopeaa tahtia enkä itse edes pysy tässä perässä.
"Mmh" huokaisen kun laukean jälleen kerran omalle vatsalleni. Joel ottaa naulakosta pyyhkeen ja pyyhkii siemennesteeni pois vatsaltani. "Mun vuoro on nyt" sanon ja tartun vuorostaan Joelin kalusta kinnni.
Alan vetelemään vetoja samaan aikaan kun kuulen, että ulko-ovi menee kiinni. Kaspian taisi tulla sieltä kaupasta kotiin mutta onneksi kodinhoitohuoneen ovi on kiinni mutta ei siinä lukkoa ole.
Kiihdytän tahtiani ja yritän saada Joelin laukeamaan sillä tiedän, että hänelle tulee välillä vatsa kipeäksi.
"Ootteks te kotona?" kuuluu Kaspianin huuto ja tuo kävelee kodinhoitohuonetta kohti. Lopetan heti ja vilkaisen Joelia.
"Joo kyllä me ollaan!" huudan ja puen äkkiä paidan päälleni vaikka minun pitäisi mennä suihkuun mutta en halua jäädä toistamiseen kiinni omalle lapselleni.
"Kävin sielä kaupassa nii meen nyt siivoo" kuuluu tuon huudahdus ja askeleet kuuluvat portaista.Joel on pukenut myös housut jalkaansa ja ei tuolla enää edes seiso. "Haluutko, että jatkan vielä?" kysyn ja tuo pudistelee päätään. "No kyllä me voidaan myöhemminkin" sanon ja silitän Joelin hiuksia.
"Mennää suihkuu"
——
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...