Tommi
Istuskelen Aleksin kanssa sairaalan aulassa sekä me odotamme jotain tietoa Joelista. Tulin tuon mukana tänne sillä ei häntä voinut yksin päästää kun hän on vieläkin shokissa. Kaatuminen näytti kyllä pahalta ja Joel oli ennen ambulanssin saapumista vielä tajuissa mutta hengitti todella raskaasti.
Muut jäivät purkamaan lavasteita mutta tulevat heti kun vain pääsevät. Aleksi on aivan romuna eikä hän ole suostunut syömään tai juomaan mitään.
"Mä en oo ilmoittanut Kaspianille ja Julialle mitää" Aleksi parahtaa ja alkaa kaivamaan puhelinta takin taskusta mutta ehdin estää tuon aikeet. "Aleksi, nyt sun täytyy rauhoittua" sanon ja pidän tuota kädestä kiinni. "En mä pysty kun mun aviomies makaa tuol enkä tiiä siitä mitää!" tuo huudahtaa.
"Aleksi, me ollaan ilmotettu Joelin äidille" sanon ja yritän samalla rauhoitella Aleksia. "Joo mutta ei ne tiedä tästä mitään" tuo tuhahtaa. "Nina kyllä lupasi olla yhteydessä teidän lapsiin" sanon ja päästän irti Aleksista kun tuo on rauhoittunut hieman.
"No mutta niillä voi olla mulle asiaa" tuo selittää ja ottaa puhelimen käteensä. En yritä enää estellä tuota vaan annan hänen katsoa puhelintaan mutta viestejä ei ole tullut paitsi instagramista on tullut ilmoituksia paljon mutta ne ovat varmasti vain uteliaita kyselyjä Joelin voinnista.
Kaivan oman puhelimeni taskusta ja Olli laittoi, että he lähtevät nyt keikkapaikalta tulemaan tänne sekä samalla hän linkkasi uutisen jossa kerrotaan Joelin loukkaantumisesta kesken keikan ja lehtijuttu sisälsi paljon fanien kertomuksia tapahtuneesta.
Toivon todella, että Aleksi tai heidän lapset eivät ala lukemaan niitä juttuja sekä toivon myös, että kukaan ei ala jakamaan videota toisen loukkaantumisesta.
——
Kaikki ovat saapuneet sairaalalle sekä odotamme nyt vain tietoa Joelin tilanteesta. Aikaa on kulunut jo nii kauan, että alan jo itsekin pelkäämään pahinta koska kukaan ei ole tullut kertomaan meille mitään mutta lääkärit ovat kyllä juoksennelleet meidän ohitse.Vilkaisen Aleksia, joka istuu Ollin vieressä ja tuo on painanut kasvot käsiinsä. Tuntuu pahalta kun ei itse voi auttaa oikein mitenkään.
"Aleksi, söisit edes suklaapatukan" Olli yrittää sanoa mutta Aleksi pudistelee vain päätään. Vilkaisen Ollia huolestuneena mutta ei me voida alkaa pakottamaan tuota syömisen suhteen ja toivon, että hän kuitenkin ymmärtää, että me halutaan vain auttaa häntä.
Kaivan puhelimem taskustani kun tuo kapistus alkaa värisemään merkiksi, että joku soittaa minulle. Se on Olivia ja poistun hieman sivummalle juttelemaan.
Olivia oli lukenut lehdestä, että mitä on tapahtunut ja tuo kyseli, että tiedetäänkö me asiasta vielä mitää sen enempää mutta jouduin sanomaan, että ei.
Palaan muiden luokse istumaan ja Olli silittelee vain Aleksin selkää. "Mulla on huono-olo" Aleksi mutisee ja hieroo kasvojansa. "Haenko sulle kahviosta jotain juotavaa ja syötävää?" Joonas kysyy mutta tuo vain pudistelee päätään.
Hiljaisuus laskeutuu välillemme mutta se keskeytyy kun lääkäri astelee luoksemme.
——
Mitähän lääkärillä on kerrottavaa?🫢
VOUS LISEZ
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...