Aleksi
Timeskip kuukausi
Istun lavan reunalla ja viestittelen Julian kanssa kun vein hänet eilen Aten luokse Porvooseen kun hän ei halunnut tulla keikalle mukaan. Ymmärrän kyllä kun me tulimme tänne niin ulkona oli jo iso fanijoukko ja suojellaan Joelin kanssa meidän lapsia julkisuudelta.
Kaspian jäi myös kotiin mutta hän on Danielin luona ja jää sinne yöksi sillä me tullaan vasta niin myöhään kotiin. Joel ei antanut hänen jäädä yksin kotiin sillä hän pelkää, että Kaspian olisi järjestänyt salaa bileet vaikka hänen sekoilut on jo takana päin mutta silti.
Nousen lavan reunalta ja laitan puhelimen taskuuni. Täytyisi tehdä soundcheck mutta se tulee menemään vain pelleilyksi koska tämä on meidän ensimmäinen keikka muutamaan vuoteen ja tämän keikan aikana kuitenkin tapahtuu jotain katastrofaalista.
Pyyhin hikea otsaltani samalla kun kävelen takaisin bäkkärille ja suutani kuivaa niin, että nestehukka on vahvasti läsnä. Huh, olen kyllä aivan rapakunnossa ja vielä tämän soundcheckin jälkeen itse keikka pitää vetää sekä purkaa vielä kaikki sen jälkeen.
Kävelen jääkaapille ja otan sieltä yhden vesipullon ja juon sen kerralla puoleen väliin asti. Röyhtisen vielä perään äänekkäästi.
Muut alkavat myös valumaan bäkkärille kun he ovat saaneet viriteltyä omia työkalujaan paremmin sekä kohta varmaan täytyisi myös syödä jotain sillä tässä ajassa ehtii vielä sulatella ruokaa, että ei tule huono- olo keikan aikana. Sillä en halua oksentaa lavalle ja päätyä sen jälkeen jokaiseen eri somekanavaan.
Tämän illan keikkapaikka on Tampereella ja onneksi meillä on järkätty ruokailu täällä, että ei tarvi lähteä seikkailemaan kaupungille sillä onhan tämä nyt aika sekalainen paikka.
Istuskelen ruokapöydän ääressä ja odotan, että muut ovat saaneet syötyä. Tommi röyhtäisee äänekkäästi kun hän on saanut syötyä ja lopuksi muut seuraavat tuota bändin rumpalia sekä isähahmoa perässä.
——
Seisoskelen lavan takana ja odotan Tommin kanssa, että on meidän aika mennä lavalle ja muut tulevat sitten hetken kuluttua perässä. Pyörittelen käsiäni ja yritän rentoutua hieman, että jännitys lakkaisi sillä onhan tämä ensimmäinen keikka pitkään aikaan.Juoksen lavalle ja yleisö alkaa välittömästi kirkua ja Tommi seuraa minua perässä.
Muut tulevat myös lavalla ja aloimme tämän keikan Over My Dead Body biisillä. Yleisö alkaa hyppimään ja huutaa biisien sanoja mukana. Tätä tunnetta olen kaivannut mutta olen yllättynyt kun kaikkien näiden vuosien jälkeen meidän biisit iskee vielä tällä tavalla.
Keikalla ollaan päästy jo puoleen väliin asti ja kaikki on mennyt yllättävän hyvin tähän mennessä mitä ny Joonaksen kitarasta katkesi kieli mutta se nyt hoitui helposti kitaran vaihdolla mutta mitään sen isompaa ei ole onneksi tapahtunut.
Balboan alkaessa soimaan koko yleisö räjähtää sekä myös lavalla aletaan säntäilemään edestakaisin.
Joel kävelee taaksepäin mutta horjahtaa kun törmää takana olevaan portaaseen. Tuo kaatuu ja sitä seuraa kauhea tömähdys, joka kuuluu myös musiikin läpi.
Ryntään tuon luokse ja musiikki lakkaan soimasta. Tuo hengittää raskaasti ja vaikeroi hieman kivusta. Kyyneleet kihoavat silmiini kun puristan tuon kättä. Bändi kertyy Joelin eteen, että kukaan ei pääse ottaa hänestä kuvia vaikka luulen, että joku on ollut nopea ja ehtinyt ottamaan kuvia ja samaan tämän videolle.
Olen ihan tiloissani mutta kuulen kun Niko pyytää, että kukaan ei kuvaisi ja järjestyksenvalvojat alkavat tyhjentämään keikkapaikkaa. Santeri seisoo vieressä ja on puhelimessa.
"Apua on tulossa"
——
Today is diamond lion's birthday!😁💕🎉
YOU ARE READING
Family Life || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionElämässä on menty eteenpäin 15 vuotta ja kaikki ovat perustaneet perheet omilla tahoillaan. Bändi keikkailee edelleen mutta epäsäännöllisesti ja bändin suosio jaksaa yllättää heitä vielä vuosien jälkeenkin. Aleksin ja Joelin elämä mullistuu kun hei...