Wróciliśmy do domu taxi, nie chciało nam się czekać na resztę aż zjedzą . Po drodze zjedliśmy sobie po zapiekance co nam w zupełności wystarczyło . Wysiadałam już z taxówki kiedy przypomniałam sobie o czym kurwa zapomnieliśmy .
- Igor - powiedziałam patrząc na chłopaka
- Co ? - odpowiedział idąc w kierunku drzwi . Złapał za klamkę i pociągnął za nią . Wtedy oboje jednocześnie powiedzieliśmy
- Nie mamy kluczy
- I co teraz ? - spytałam
- Posiedzimy sobie na leżakach albo popływamy - powiedział machając znacząco brwiami
- Kto pierwszy ! - krzyknęłam uśmiechnięta biegnąc w kierunku basenu
Odwróciłam się za siebie i zobaczyłam Igora biegnącego i jednocześnie zdejmującego koszulkę . Pomyślałam sobie że i tak nikogo nie ma i zdjęłam tez swoją .
Kiedy byłam już obok basenu poczułam jak chłopak łapie mnie w pasie i rzuca się ze mną do wody .
Po chwili wynurzyłam się spod wody i zobaczyłam szeroko uśmiechniętego bruneta . Oboje zaczęliśmy się śmiać . Podpłynął do mnie i przytulił .- Szybka jesteś - powiedział
- A ty nieprzewidywalny, myślałam że się utopie pod twoim ciężarem - powiedziałam, jednak brunet nie patrzył mi w oczy . Spojrzałam w dół i wtedy zrozumiałam o co chodzi . Pod bluzką którą w biegu zdjęłam nie miałam stanika . Chłopak podpłynął do mnie, złapał za pośladki i podniósł .
- Jak myślisz kiedy wrócą ? - spytałam kiedy chłopak włożył mi dłonie pod spodenki i ścisnął pośladki
- Nie obchodzi mnie to - powiedział całując mnie . Oddawałam szybkie pocałunki, aż nagle chłopak znużył nas w wodzie . Nie przeszkadzało nam to i dalej kontynuowaliśmy . Kiedy zabrakło nam powietrza wynurzyliśmy się a ja na drugim końcu basenu zauważyłam swoje spodenki które nawet nie wiem kiedy zdjął mi chłopak .
- Nie będę się tak sama obnażać - powiedziałam po czym zanurkowałam i zdjęłam Igorowi spodnie . Wynurzyłam się aby nabrać tlenu . Jednak kiedy tylko moja głowa wynurzyła się z wody krzyknęłam .
- Co się stało? - spytał zdezorientowany Igor
- Nie przeszkadzajcie sobie - powiedziała osoba którą ostatnią chciałam w tej chwili zobaczyć . Bugajczyk od razu się odwrócił w kierunku podglądacza jednocześnie mnie zasłaniając.
- Co ty tu kurwa robisz ? - spytał wkurwiony Igor
- Ja? Tylko się opalam - powiedział z kpiącym uśmieszkiem Paweł
- Mógłbyś stąd łaskawie spierdalać ? Mimo że powinieneś zrobić to kurwa wcześniej ? - przytulałam się do bruneta i czułam jak trzęsie się ze złości że ten jebany zwyrol nam przerwał . Przytuliłam go jeszcze mocniej aby się uspokoił co od razu zadziałało .
- Dobra idz stąd chcemy stąd wyjść - powiedział już spokojniej Igor
- A co ja wam przeszkadzam ? I tak już wiele widziałem
-Odchyliłam głowę w kierunku bramy i zaklnełam w myślach
- Nie wkurwiaj mnie ty....- przerwałam mu
- Kochanie juz i tak jesteśmy w dupie - powiedziałam wskazując na wchodzącą na teren posesji resztę domowników . Zobaczyłam tylko chytry uśmieszek Pawła który niespodziewanie krzyknął na cały głos
- W końcu wróciliście ! Chodźcie poopowiadacie jak było ! - w skutek czego każdy ruszył w naszym kierunku
- Zajebie cię ! - krzyknął Igor wyrywając się z mojego uścisku i szybkim tępem kierując się w stronę Pawła
- Igor kurwa wracaj! Nie mam nic na sobie! - chłopak momentalnie się zawrócił i mnie przytulił jednocześnie zasłaniając moje nagie ciało .
Pierwsi przyszli Adrian i Patryk z Mileną i Hanką . Patrzyli na nas z wytrzeszczonymi oczami . Nagle Adi wybuchnął głośnym śmiechem który po chwili udzielił się dziewczynom .- Co się tak gapisz- powiedział Igor - Podaj lepiej ręcznik do chuja .
Jednak Adrian i dziewczyny były zajęte opanowaniem śmiechu . W tej chwili przyszedł Żaba a za nim Łucja . Mateusz powstrzymywał się od śmiechu lecz nie wytrzymał za to dziewczyna stała zamurowana i trzęsła się ze złości .
- Łucja podaj ręcznik bo ten kutas jakoś się do tego nie kwapi - wtedy Łucja poczerwieniała ze złości . Obróciła się napięcie i po chwili przyszła rzucając w nas ręcznikami . Igor sprawnie swój złapał za to mój trafił mnie prosto w głowę i wpadł do basenu . Wtedy śmiechy narosły .
- Masz - powiedział chłopak podając mi swój suchy - A wy co? Pornos za darmo? Odwracać się! - krzyknął wkurwiony
Kiedy każdy się odwrócił odsunął się ode mnie i pomógł mi wyjść . Od razu obwiązałam się ciasno ręcznikiem . I ruszyłam zawstydzona w kierunku domu. Igor mnie dogonił i objął . Nadal był w samych bokserkach
- Zapomniałaś czegoś złotko ! - krzyknął Paweł . W tym momencie śmiechy momentalnie ustały . Odwróciłam się i zobaczyłam jak Paweł stoi przy basenie i trzyma moje majtki . Wytrzeszczyłam oczy i poczułam jak z mojej talli znika ręka chłopaka który bieg w kierunku Pawła . Zamachnął się i walnął go prawym sierpowym . Chłopak nie utrzymał się na nogach i wpadł do basenu . Podbiegłam do nich .- Już dawno chciałem to zrobić - powiedział z opanowaniem Igor .
Potem pochylił się i zabrał moje majtki które pływały luzem po basenie . Zgarnął też nasze spodenki wziął mnie za rękę i pociągnął w kierunku domu zostawiając towarzystwo w grobowej ciszy...
CZYTASZ
Never alone(RETO)
Ficção AdolescenteDziewczyna po przeżyciach spotyka niegdyś swojego idola . Jak potoczy się ich znajomość ?