Chapter 156

857 141 1
                                    

Chapter 156

အိမ်….

ချီရှင်းချန် သူ့ဘဝပထမပိုင်း၏အနှစ်နှစ်ဆယ်လုံးလုံးတွင် အိမ်ဟူသောအရာကို မည်သည့်အချိန်ကမှမကြားဖူးခဲ့ပေ။ စာအုပ်ထဲသို့ကူးပြောင်းပြီးနောက် မူလကိုယ်၏ကျေးဇူးဖြင့် သူနှင့်မသက်ဆိုင်သောပထမဆုံးအိမ်ကို ရရှိခဲ့သည်။

ယခုအချိန်တွင်လည်း ပိုင်ရဲ့မှ သူ့ကိုနောက်ထပ်အိမ်တစ်လုံးထပ်ပေးလာခဲ့သည်။

သူနှင့်အပြည့်အဝသက်ဆိုင်သော အိမ်တစ်ခု…

ချီရှင်းချန် သူ၏လည်ချောင်းများနာကျင်ကာ ခါးလာသည်အထိ စကားလုံးများကို မြိုချထားမိသည်။ ပိုင်ရဲ့မှ သူ၏မျက်လုံးများနီရဲကာ အနည်းငယ်မျက်မှောင်ကြုတ်ထားသည်ကို မြင်လိုက်ရသည့်အတွက် ရင်ခွင်ထဲသို့ ဆွဲသွင်းပေးလာကာ လမ်းလျှောက်ကြည့်ရင်းဖြင့် ရှင်းပြပေးနေခဲ့သည်။

" ဧည့်ခန်းက မြေညီထပ်မှာလေ…ဧည့်ခန်းရဲ့ဘယ်ဘက်မှာကတော့ မီးဖိုချောင်နဲ့ထမင်းစားခန်းရှိတယ်…ညာဘက်ကတော့ အိမ်ထိန်းရဲ့အခန်းပဲ…ဟိုနားကမှန်တံခါးကိုမြင်လား… အဲဒီကနေ အပြင်ကိုထွက်ကြည့်လို့ရတယ်…အပြင်ရောက်ရင် ဥယျာဉ်ငယ်လေးပါတဲ့ ခြံဝန်းလေးရှိတယ်…ခြံဝန်းအပြင်ကို ထွက်ကြည့်ရင်တော့ ပင်လယ်ကိုမြင်ရပြီပေါ့…"

" အိပ်ခန်းနဲ့စာကြည့်ခန်းတွေကတော့ ဒုတိယထပ်မှာ...လူတွေအများကြီးလည်း ရှိမှာမဟုတ်ဘူးဆိုတော့ ကိုယ် ဧည့်သည်အိပ်ခန်းနှစ်ခန်းကို သီချင်းလေ့ကျင့်ဖို့အခန်းနဲ့ အကစတူဒီယိုအဖြစ်ပြောင်းလိုက်တယ်… နောက်ကြရင် အဲဒီမှာ မင်းတီးလို့ဆိုလို့ကလို့ရပြီ…"

" မင်းက ရေချိုးကန်ကြီးကြီးကြိုက်လား သေးသေးကြိုက်လားဆိုတာမသိတော့ လောလောဆယ် ရေစိမ်ကန်အကြီးတစ်ခုတော့ထည့်ထားလိုက်တယ်… နောက်မှ မကြိုက်ရင်ထပ်ပြောင်းတာပေါ့… ရေချိုးခန်းသုံးပစ္စည်းတွေကတော့ ကိုယ်မယူလာမိဘူး ဒီညတော့ ကိုယ့်ဟာတွေပဲသုံးလိုက်တော့…မနက်ဖြန်ကြမှ စူပါမားကတ်တစ်ခုရှာပြီး လူနည်းနည်းခေါ်ပြီးတော့ အတူသွားဝယ်ကြမယ်…"

" အဝတ်လဲခန်းကတော့ ကိုယ့်မှာပစ္စည်းတွေအများကြီးရှိတာဆိုတော့ ကိုယ်က၆၀%ယူမယ် မင်းက ၄၀% ယူနော်…. ဒီစည်းကမ်းကတော့ ကန့်ကွက်လို့မရဘူးနော်…နာနာခံခံနဲ့လက်ခံမယ်ဆိုရင် ကိုယ့်ပစ္စည်းမှန်သမျှ ကြိုက်တာယူဝတ်လို့ရတယ်…"

 အမြောက်စာမိသားစုကို ငါရလိုက်တယ်Where stories live. Discover now