33.

2.9K 311 4
                                    

Ďakujem všetkým, ktorí verne prišli až sem, a dúfam, že budete čítať aj ďalej. Veľká vďaka za voty aj za komentáre, ktoré ma každodenne hrejú pri srdci. Budem sa naďalej veľmi tešiť z každej reakcie na Kočkin a Čudákov príbeh. Pokračujeme! <3                                    Simsi

Počula som, ako ma to nechutne prerastené zviera dobiehalo stále rýchlejšie. Jeden jeho skok boli tri moje kroky. Topánky sa mi na školskej podlahe nepríjemne šmýkali a to mi beh o život práve neuľahčovalo. Nebola som si úplne istá, ako som sa tej príšery chcela zbaviť. Schovať sa nepripadalo do úvahy. S vlčím čuchom by bol môj úkryt veľmi ľahko odhalený a na to, aby som sa mohla skryť, by som potrebovala náskok. Zmiznúť tomu zvieraťu z dohľadu. Náskokom som v tej chvíli veľmi nedisponovala. Ak som nechcela byť roztrhaná alebo zožraná, ako jedinou možnosťou bolo postaviť sa tomu tvárou v... papuľu. Problémom však zostávalo, že som mala stále prázdne ruky. A so zabíjaním vlkov som nemala vôbec žiadne skúsenosti. Tobôž nie holými rukami.

A musela som konať rýchlo, lebo som si nebola istá, či sa Dean dostane zo svojej pasce sám. Nechcela som ho s tým chlapom nechať samého dlhšie ako pár minút. Ten jeho bolestný výkrik ma zožieral.  Ako rýchlo sa Stigmatom hoja bodné rany? Teda, pochybujem o tom, že má nejakú ultra regeneračnú schopnosť. O to väčší dôvod, prečo mu ísť čo najrýchlejšie pomôcť.

Zbehla som po schodoch dolu na chodbu určenú pre laboratóriá, sklady a upratovacie pomôcky. Musela som rýchlo nájsť niečo, čím by som sa mohla brániť. Môj štvornohý protivník zoskočil celé schody na jeden záťah a znížil tým vzdialenosť medzi nami možno až príliš. Vrhla som sa k prvým dverám, ktoré boli nadosah a ocitla som sa v sklade náradia. Prvé, čo som schmatla, boli hrable. Bez zaváhania som sa otočila na päte a zahnala sa hrabľami po svojom prenasledovateľovi. Trafila som to zviera hlavou hrablí rovno po tlame a zaborila som mu ostré hroty do mäsa. Presne načas. Keby som začala hľadať iný nástroj, dostihol by ma. Krátko zakňučal, ale následne znovu nebezpečne vrčal a pokračoval v približovaní. Z rán na hlave mu vytekala hustá červená krv. Vyzeralo to, že som vlkov hnev ešte vygradovala. Hrable sa v polovici zlomili a v ruke mi zostala len drevená palica so schopne vyzerajúcim hrotom.

Rozkročila som sa v postoji pripomínajúcom ten Deanov, snažiac sa ho napodobiť, a hrot som namierila proti vlkovi. Nemienila som útočiť prvá. Chcela som počkať, až zaútočí on, a potom sa budem brániť. Prikrčil sa a na krku sa mu zahojdalo niečo podobné improvizovanému obojku. Bola to obyčajná tmavá šnúrka s príveskom tvaru kovovej gule.

Ako som tak sledovala svojho protivníka, nedochádzalo mi, ako presne som chcela poraziť vlka zlomenou palicou. Mlátiť ho ňou by asi nebolo najlepším riešením situácie. No ak sa na mňa to zviera vrhne, budem mať pravdepodobne len jednu šancu na bodnutie. Ak sa mi to nepodarí hneď, nezaobídem sa bez zranenia. Ako sa má správne bojovať s vlkom? Naozaj som sa netešila na moment, kedy to po mne skočí a ja sa budem musieť rozhodnúť, čo robiť. Jeho zuby boli hrozivo ostré a pri pomyslení, že by sa to malo zahryznúť do mojej maličkosti, sa mi zdvíhal žalúdok. A to si nie som istá, či som už spomenula, ako veľmi toto zviera slintá. Naozaj nechutné. Mohol by plniť bazény.

Stisla som palicu tak silno, až mi obeleli hánky, aby som si bola istá, že mi ju pri náraze nevyrazí z rúk. Nevedela som, akú silu mám očakávať. Snažila som sa na zemi stáť čo najpevnejšie, aby ma nesotilo na podlahu, až k tomu príde. Nemusela som čakať dlho. Za pár sekúnd zviera stratilo trpezlivosť a rozbehlo sa rovnou čiarou ku mne so zubami namierenými k môjmu krku. Krv mi stuhla v žilách a strachom sa mi klepalo celé telo, z čoho som dostala strach ešte väčší, lebo hrozilo, že sa kvôli svojej triaške netrafím presne. Mala som jediný pokus. Nebolo možné, aby sa niekto ako ja bil s vlkom. Viac, než pokúsiť sa zabodnúť do neho môj improvizovaný kôl, by som pravdepodobne nezvládla. A bála som sa, že aj s tým budem mať problém. Či už morálny alebo fyzický.

Chodiaci problémWhere stories live. Discover now