Oznam

1K 101 30
                                    

Ahoj decká.

Viem, že na môj príbeh čakáte dlho, a je mi to úprimne ľúto. Bohužiaľ, vydanie knihy je veľká zodpovednosť a kopa práce a vydavateľstvá sa tiež práve neponáhľajú, preto prosím o trpezlivosť. Sama som neuveriteľne netrpezlivá, verte mi :D .

Sľubujem Vám, že knihu onedlho dostanem na pulty kníhkupectiev a už teraz sa teším na to, že budete môj príbeh schopní držať v rukách vo forme, o akej snívam. Príbeh som musela celý prepísať, upraviť ho na gramatickej, pravopisnej aj štylistickej úrovni, preto je to tak zdĺhavý proces (plus som sa nevedela rozhodnúť medzi asi šiestimi verziami konca a nikto mi nevedel poradiť), takže sa môžte tešiť na ešte napínavejšiu a rozhodne kvalitnejšiu verziu (nebojte sa, všetky Vaše obľúbené scény zostali ;) )

Onedlho oznámim aj víťaza knihy zadarmo s venovaním. Nie som ešte na sto percent rozhodnutá, ale názov pravdepodobne zostane Chodiaci problém. Napriek tomu prebehne spravodlivé losovanie a výhercu vytiahne z klobúka nejaká úplne nezainteresovaná osoba.

Ďakujem každému, kto ma nejakým spôsobom podporil a úprimne dúfam, že Vás neodradil ten dlhý čas, počas ktorého sa venujem výhradne rukopisu a preto zanedbávam Wattpad, a že stále s radosťou čakáte na tento príbeh. Pretože viem, že sa skutočne dočkáte. Taktiež upozorňujem, že kniha bude uverejnená pod pseudonymom, na ktorom ešte pracujem (kto by povedal, že pseudonym bude asi najťažšia vec na celej knihe?). Aký pseudonym to bude tu uverejním v momente, keď sa kniha vydá, aby Ste neboli zmätení.

To je pre teraz asi všetko, čo som mala na srdci. Cítila som sa veľmi nepríjemne z toho, ako dlho Vás všetkých nechávam čakať. Dúfam, že výsledok bude za to stáť.

Chodiaci problémWhere stories live. Discover now