38.

3.1K 268 26
                                    

Naozaj sa veľmi, veľmi, veľmi, preveľmi, ukrutne, obrovsky, neskutočne, prevelice, nevídane moc a ešte viac ospravedlňujem za tak dlhú odmlku v písaní, nad ktorej trvaním naozaj plačem a už to, dúfam, nikdy neurobím. Výnimočné ospravedlnenie patrí všetkým, ktorí verne čakali na novú časť... už som sa za meškanie potrestala (odoprela som si milovanú čokoládu). Takže si užívajte prichádzajúce časti, ktoré sa budú teraz už objavovať častejšie (splatné za tú dlhú dobu mojej nečinnosti). Enjoy!               Simsi

Dean
Zrútila sa mu pred očami. Zasa. Ako veľmi to nenávidel, vidieť ju tak bezmocnú. Pri slovách moderátorky si spojil jedna a jedna dohromady. Ju to ale vykoľajilo nevídane silno. Ten chalan sa ju naozaj snaží zabiť? To je tak hlúpy? Aký má k tomu dôvod?

Zvedavosť ho zožierala. Z toho, čo vravela moderátorka, by sa dalo prísť k záveru, že jej bývalý frajer je Praeditus alebo dokonca Stigmat. Alebo kúzelník, či génius. Ako inak by pred forenznými vyšetrovateľmi úplne skryl príčinu smrti a spôsob vyrezania písmen na jej kožu? Ak by to bola pravda, tak sa okolo Kočky zbieha naozaj obdivuhodné množstvo jedincov schopnosťami obdareného druhu. Tak veľa Praeditusov v tomto meste za tak krátky čas ešte nestretol. A Poľovníka tu stretol len raz a to už pekne dávno. S kým si sa to zaplietla?

Napriek tomu vedel, že ju bude chrániť, aj keby nechcel. Keď šlo o ňu, zapol sa v ňom akýsi stupídny spínač, ktorý ignoroval jeho mozog a konal samostatne. Bolo jedno, čo mu jeho rozum radil, odkedy ju stretol, nemohol sa sústrediť na nič iné, nech sa akokoľvek snažil. Bol to pre neho problém, ale akási časť jeho samotného sa z toho tešila. Uvedomoval si, že jej príchod mu priniesol aj niečo pozitívne. To dievča mu znovu ukázalo, aké to je niečo cítiť. To, čo cítil pri nej, necítil už roky, takmer zabudol aký je to pocit mať niekoho rád. Nezáležalo mu na tom, v ako hlbokých sračkách sa ocitla. Bude v nich s ňou. Aj tak by mu bolo všetko jedno, keby prestala existovať. Desilo ho to, ale bola pravda, že sa ničoho neobával viac, než toho, že by aj ona mohla z jeho života zmiznúť.

Keď sa jej podlomili kolená, neváhal ani sekundu a vrhol sa k nej aj napriek nenávistnému pohľadu jej brata. Ale nezastavil ho, miesto toho schmatol mobil a začal vytáčať bohvieaké číslo. Chytil ju len chvíľočku pred tvrdým pádom na podlahu a vyhŕkol jej meno. Dúfal, že zostala pri vedomí, ale oči mala zavreté a telo ochabnuté. Nerád ju tak videl a už sa jej to v jeho prítomnosti stalo dvakrát. Niekto by jej mal povedať, že ak to urobí ešte raz, bude to už trápne. Asi jej to povie on. Predstavil si, ako by asi zareagovala a musel sa premáhať, aby sa neuškrnul. Podľa neho mala prehnané reakcie. Všetko, čo urobil, ju vždy nejako vykoľajilo a vykoľajená bola aj keď sa hnevala alebo hrala urazenú. Dokonca aj vtedy, keď sa ho snažila dva dni ignorovať, keď s ním vošla do lesa, všimol si, ako sa jej pri ňom trasú kolená. Nebol nadšený z toho, že mal na ňu taký vplyv, až sa musí pri každom bozku báť, aby neprestala dýchať, ale priznajme si, koho by nepotešilo, keby kvôli vám niekto zabúdal aj dýchať? A ona na to naozaj občas pozabudla. Všimol si to takmer pri každom bozku a nebolo to tým, že by páchol. Aspoň si toho nebol vedomý. Musel však priznať aj to, že on sám mal problém sústrediť sa na niečo iné, než len na ňu. Niekedy pri nej zabudol aj na to, že je vlastne vrahom. Stretnúť ju za iných okolností... Vlastne si ani nevedel predstaviť iné okolnosti. Asi by sa zachoval rovnako v každom prípade. Posnažil by sa ju zachrániť pred ním samým, ale nakoniec by aj tak zmäkol, presne tak, ako to aj urobil. Jej tvrdohlavosť zbúrala jeho múry, čo si pred kamarátmi a hlavne dievčatami vystaval. Už dávno sa rozhodol, že si s žiadnym dievčaťom nezačne, lebo by mu aj tak ublížil. Či už by bola kvôli jeho podstate v nebezpečí, alebo by zomrel oveľa skôr ako ona. Aj pri nej ho tieto dve skutočnosti stále trápia, ale nedokáže si pomôcť. Nepustí ho to od nej. No keby nebol Stigmatom... všetko by bolo ľahšie. Ako Stigmat by ju ale možno mohol ochrániť.

Chodiaci problémWhere stories live. Discover now