--8

3.4K 186 5
                                    

Het vorige boek heeft bijna 100 duizend reads!!! Woah!!!

Het is zo gek om na te denken waar je al je tijd aan verspilt.

Mensen zeggen dat je het leven moet leiden die je wilt leiden, maar hoe kan je een leven leiden waarin je bijvoorbeeld wilt reizen als je geen geld hebt? Voor geld heb je werk nodig en voor werk heb je tijd nodig en voor tijd heb je een deel van je leven nodig. Waarom is alles niet gewoon een stukje makkelijker?
(Of waarom word ik niet een stukje minder lui?)

"Drew?" Vroeg ik terwijl ik kleren stond te vouwen.
Andrew keek op. "Hm?"
"Zei je nou dat je me kwam helpen met de was doen? Wat lief van je!"

Andrew kreunde vermoeid. "Moet dat?"

"Ik bedoel, ik doe dit ook niet voor de lol."

Laat ik hem maar niet vergelijken met David, die me wel altijd hielp met de was doen. Op muziek. Vals zingend.

"Maar ik ben bezig," zei hij terwijl hij terug naar zijn mobiel keek en grinnikte toen hij iets las.

"Met wat? Eten en whatsappen?"
Andrew keek op en ik rolde mijn ogen zuchtend. "Laat maar, ik doe het zelf wel."

Andrew typte iets op zijn mobiel, raakte er weer verdiept in en keek toen weer op. "Oké, ik kom je wel helpen." Zei hij terwijl hij bleef zitten.

"Zegt Andrew als ik net klaar ben." Mompelde ik terwijl ik alle gevouwde kleding terug in de wasmand legde en naar de trap liep om alles in de slaapkamer te leggen.

"Sorry!" Riep Andrew toen ik de trap opliep.
"Sure!"
"Ik hou wel van je!"
Ik liep hoofdschuddend naar de slaapkamer.
"Jij ook van mij?"
Ik zweeg.
Ja, ik hou van je. Alleen niet als je me niet komt helpen met de was en irritant doet.

+

Ik heb Andrew de afgelopen dagen negatief in beeld gebracht.
Hij is heel lief, hoor.

Hij kookt voor me, gooit me over zijn schouder en rent met me door het huis als hij zich verveelt, doet de boodschappen (oké, dan moet ik het wel vragen), stuurt me berichtjes als ik op werk ben, maakt me s'ochtends wakker sinds ik me verslapen heb, kamt mijn haar als ik er geen zin in heb.
Dus.

"Zullen we uitgaan?" Vroeg ik vrijdagavond.
Ik verveelde me. Eigenlijk wist ik Andrews antwoord al.

"Nah, ik blijf liever nuchter." Zei Andrew.
Ik lag met mijn benen over de leuning van de bank, op zijn kop, en tilde mijn hoofd op om naar hem te kijken. "Je hoeft ook niet te drinken."

"Als jij drinkt en ik niet, is het niet leuk."

Ik zuchtte en liet mijn hoofd zakken.
Vroeger had ik ook een hekel aan uitgaan, toen liet David zien dat het leuk was, toen ontmoette ik Andrew die er ook een hekel aan heeft net als ik vroeger, ik krijg hem alleen niet zo ver mee te gaan met me.
"Oké, gaan we dan iets anders doen?"

"Sure. Wat wil je doen?"

Ik liet mijn benen die over de leuning lagen zakken en rolde me om, zodat ik op mijn buik lag richting hem toe, en steunde mijn hoofd op mijn handen die steunden op mijn ellebogen. Lekker complex.

"Uhm, geesten jagen."

Hij glimlachte. "Ik denk niet dat dat een goed idee is."

Is het raar om te zeggen dat ik sinds dat ik David ontmoet heb veel meer out of the box doe en ben en denk?
Wauw ik moet echt stoppen met over hem na te denken. Waarom blijf ik dit doen? Stop it!!

"Discozwemmen."

Hij lachte. "Ik denk dat we dat eerder hadden moeten plannen."

"Midnight golfen."

"Bestaat dat?"

"Weet ik niet, maar we kunnen naar een golfbaan gaan en er onze eigen midnight sessie van maken."

Hij glimlachte alleen maar even en zweeg.
Right, hij was vast aan het denken over hoe raar ik was.

"We kunnen altijd nog op het dak gaan kamperen."

"Het dak is driehoekig, lieverd."

"Oh ja," ik keek weg. "Dan gaan we op iemand anders zijn dak kamperen!"

"Ik weet niet of dat een slim idee is."

Ik zuchtte dramatisch en zei speels; "ooooomg je bent zo saai!"

Hij grijnsde. "Sorry."

"Kom je ooit wel eens uit je comfortzone??"

Hij haalde zijn schouders op. "Dat ligt eraan."

Ik rolde mijn ogen, ging op mijn rug liggen, legde mijn hoofd op zijn schoot en keek naar het plafond.

"Oké, noem nog een idee, een goede,"

"Uhhhm,"

Ik dacht na, beet toen op mijn lip, keek naar hem en zei; "kus me."

Hij fronste. "Wat?"

"Je weet toch wel hoe dat werkt? Sex!"

"Oh,"

"Wat? Nee?" Ik zuchtte en keek weer weg. "Nou, dan weet ik het ook niet meer."
Prima, ik ga wel stressen over morgen omdat morgen David betekend.

Andrew grinnikte. "Oké dan."

"Dat kan wel wat enthousiaster," mompelde ik.

Andrew glimlachte even en leunde naar me toe.
"Oké, wacht, kom eens overeind."

Ik lachte even en schudde mijn hoofd. "Ik wil niet dat je het met tegenzin gaat doen."

"Dat doe ik niet, hoor."

"Overtuig me, dan."

"Sure, ga rechtop zitten, dan."

Ik ging rechtop zitten en keek naar hem, proberend mijn lach in te houden. Hij glimlachte, leunde naar voren en zoende me.
Eerst langzaam, toen wat ruiger, tot ik stopte en hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.

"Overtuigend genoeg?"

"Hmmm," ik keek nadenkend weg en grijnsde. "Daar ben ik nog niet helemaal zeker van."

Hij glimlachte, keek even naar mijn lippen en hield zijn handen om mijn middel. Langzaam trok hij mijn shirt uit en begon hij me weer te zoenen. En toen had hij me overtuigd.

En o ja, nee; het is niet dat we alleen maar sex hebben. Wauw! Ik vertel echt de verkeerde dingen!

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu