--13

2.9K 193 15
                                    

Echt leuk om jullie reacties te lezen :)

"Ik kan echt niet slapen," het was dinsdagavond, of eigenlijk nacht, en ik was klaarwakker.
Andrew kreunde alleen maar moe en ik rolde me op mijn rug. "Kun je een slaapverhaal vertellen?"

"Ik probeer te slapen, Rachel." Mompelde Andrew.
"Sorry." Fluisterde ik terwijl ik me op mijn zij draaide.

Toen ik me nog twee keer omgedraaid had zei hij; "lig eens stil!" en ik zuchtte. "Sorry, ik lig niet lekker."

Hij zweeg en ik ging tegen hem aan liggen.
Hij had daar een hekel aan: tegen elkaar aan liggend slapen. Hij vond het te warm en ongemakkelijk. Ik niet, ik vond het juist knus en warm en geruststellend.

"Rachel, alsjeblieft."

"Kun je niet even mee naar buiten om een rondje te lopen of zo?" Vroeg ik.
"Mwnee."

Ik zuchtte en rolde van hem weg. "David ging wel altijd mee." Mompelde ik.
"Ik ben David niet, ik ben Andrew en ik ben moe, oké?"

David ging mee hoe moe hij ook was.
Waarom ben ik Andrew aan het vergelijken met David?! Ik hield van Andrew, het was niet de bedoeling dat ik hem ging afzeiken omdat hij niet doet wat mijn ex deed.

"Je bent zo saai!" Zei ik zeurderig terwijl ik mezelf op mijn rug rolde. 
"Ik ben niet saai." Zei Andrew.
"Vertel me dan eens één spontaan ding die we hebben gedaan?"
Hij zuchtte. "Weetikveel, pizza bestellen?"
"Sure. Dat is superleuk namelijk."
"Right. Het spijt me dat ik niet zo uitbundig ben. Ik ben niet saai."
"Zegt wie?"
"Ik."
"Noem dan eens een niet saai ding,"
"Sex."
"Wie zegt dat de sex niet saai is?"
Wauw dat had ik echt niet moeten zeggen.

"Wat?"
"Niks."
"Zei je nou dat-, whatever, ik ga op de bank slapen, je kunt toch niet stil zijn." Andrew pakte zijn kussen en stond uit bed.
Ik zuchtte en keek zwijgend naar zijn schim die door de kamer liep en verdween.

Oeps iemand had net haar huwelijk verneukt.
Zo erg was het toch niet?
Ik probeerde alleen maar een beetje, een beetje, ruzie uit te lokken.
Waarom deed ik dat toch?! Stop ermee!

Geïrriteerd draaide ik me op mijn buik, verstopte ik mijn hoofd in mijn kussen en kreunde heel hard op een geïrriteerde toon.

Ach ja, nu had ik wel het bed voor mezelf.

U guys! Ik heb een nieuw verhaal geupload en ik zou het leuk vinden als jullie even een kijkje zouden nemen:) het heet The Butterfly Effect. See ya next time

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu