--34

3.1K 186 46
                                    

Waarom was ik zo?
Waarom zat ik zo te denken aan David?

Hij is mijn ex, verdomme.
Natuurlijk is hij aardig en een vriend, maar denk je ook zoveel aan Addison of Nathan of wie dan ook?! Nee!
Ik was een waardeloze vriendin tegenover Andrew.
Ik loog tegen hem. Ik verstopte me voor hem. Ik rende weg van hem.
Het is slecht. Waarom kan ik niet één goede keuze in mijn leven maken?
Eentje maar, een goede keuze en misschien word mijn leven wel stukke beter.

Trouwen met Andrew.
Kinderen krijgen met Andrew.
Kinderen opvoeden met Andrew.
Reizen met Andrew.
Oud worden met Andrew.

Trouwen met David.
Kinderen krijgen met David.
Kinderen opvoeden met David.
Reizen met David.
Oud worden met David.
Nee nee nee nee NEE!

Even kneep ik hard in mijn arm, op het plekje wat nog steeds gevoelig was door de blauwe plekken die nu verdwenen waren.

Ik keek naar David met duizenden gedachtes en herinneringen die door mijn hoofd raasden en beet op mijn lip. "Ik ga terug naar Andrew, oké? Ik wil niet weer dat hij denkt dat er iets mis is en je gezicht verkloot," ik glimlachte even en stopte toen ik zag dat hij dat niet deed.

"Sorry," zei ik zacht. Ik wilde hem een knuffel geven of even in zijn hand knijpen om steun te tonen, maar besloot dat het beter was om dat niet te doen.

Toen liep ik weg, ontzettend schuldig voelend, terug naar Andrew. Net alsof er niks gebeurd was.
En in mijn ooghoeken keek ik naar David, die zich met mijn rug naar me toedraaide en begon te praten tegen iemand, en ik zuchtte.

+

Het was prima tot het avondeten in zicht kwam.
Addison vroeg of we mee wilden eten, ik vond het prima, Andrew ook.
Het bleek echter dat David ook bleef eten, en Andrew verstijfde en ik kneep in zijn bovenbeen op een doe-eens-normaal-man manier. Hij keek naar me en slikte toen ik mijn ogen met de zijne sloot en zachtjes fluisterde; "er is niks aan de hand, wees alsjeblieft volwassen."
Hij knikte en keek weg en ik haalde mijn hand van zijn been.

Toen we gingen eten, was de spanning hoog. Niet in de groep, alleen tussen mij en Andrew.
David deed alsof er niets aan de hand was, toch had ik door dat hij deed alsof.

Hij vind me leuk hij vind me leuk hij vind me leuk.

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu