--49

2.5K 186 44
                                    

Over 3 dagen was de bruiloft en dus probeerde ik er het beste van te maken met Andrew.
Dat betekend aardig zijn, niet zeuren, niet dwingen, jeweetwel, al dat soort dingen.
Vrolijk in de ochtend doen hoorde daar ook bij, helaas.

Ik bleef expres langer op werk omdat ik geen zin om naar huis te gaan had en Andrew werkte sowieso lang, waardoor we elkaar amper zagen.
Zo gingen de dagen eigenlijk voorbij.

1 dag voor de bruiloft begon de stress. Als in, is alles eigenlijk wel geregeld? Hebben we alles wel? Zijn er wel genoeg stoelen?
Ik ga nooit meer opnieuw trouwen.

Die nacht, de nacht voor de bruiloft, begonnen de twijfels. In bed, naast Andrew.

Moest ik dit wel doen?
Waarom was Andrew eigenlijk zo afstandelijk? Was het stress? Was het werk? Was het de bruiloft?
Waarom voelt dit huis als een kerkhof?
Waarom wil ik niet naar huis als ik klaar met werk ben? Dat is toch erg?!
Waarom probeer ik Andrew te ontwijken omdat hij afstandelijk doet?
Waarom had ik al een eeuw geen sex meer met Andrew gehad? Wilde hij plotseling in een maagd voor het huwelijk veranderen?
Waarom voelen de maanden van het plannen van de bruiloft als een grote waas?
Het ergste was,
Waarom had ik er geen behoefte meer aan om Andrew aan te raken?
Waarom kon ik makkelijk niét aan Andrew meer denken?
Waarom voelde alles zo saai?
Waarom vond ik hem zo saai?, Een paar maanden geleden vond ik hem geweldig.
Waarom kon ik geen toekomst met Andrew voor me zien?
Waarom had ik de laatste tijd alleen maar mijn irritaties aan Andrew?
Waarom kreeg ik geen vlinders in mijn buik meer van Andrew?
En dan kwam dit;
Waarom kon ik alleen maar aan David denken?
Waarom kon ik mijn gedachten van de zoen met David niet uit mijn hoofd zetten?
Waarom wilde ik zo graag met hem afspreken?
Waarom wilde ik hem zo graag zien?
Waarom kreeg in kriebels in mijn buik wanneer ik aan David dacht?
Waarom wilde ik David aanraken en zoenen?
Waarom kon ik wél een toekomst zien met David erin?
Was ik nog wel verliefd op Andrew?
Wilde ik nog wel trouwen met Andrew?
Fuck man, David had nooit terug in mijn leven moeten komen.

Ik sliep die nacht niet.

Wat als David en Rachel nou niet bij elkaar komen en Rachel met Andrew trouwt? Dat was namelijk het plan, en wie weet houd ik me daar wel gewoon aan.

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu