Iemand vroeg of ik alle comments lees en ook al heb ik daarop gereageerd vind ik toch dat ik het ook even hierop moet zeggen. Ja ik lees al jullie comments en ik vind het leuk om ze te lezen dus ga door!!!!!😝
Toen er op de deur geklopt werd stond David op en deed hij het open.
Anne stond in de deuropening en ik begon meteen te huilen toen ik haar zag.
Ik wist niet waarom of waarvan, het was gewoon alles in een keer.
Spanning, Andrew's bedrog, mijn eigen gevoelens, het feit dat ik mijn moeder zag na een lange tijd. En dan was er nog het feit dat moeders altijd wisten wanneer je je kut voelde en je heel goed konden laten huilen op die momenten."Oh, lieverd," Anne liep naar me toe, kwam naast me zitten en sloeg haar armen om me heen.
Was ik 14? Of 8? Of 16? Of iets daartussenin? Nope.
Was ik 25 en was ik aan het uithuilen bij mijn moeder? Jep!Toen ik eindelijk wat gekalmeerd was was ik moe en voelden mijn ogen zwaar. Anne liet me los en keek me aan. "Wil je vertellen wat er is gebeurd?"
Ik keek even naar David, die alweer een tijdje op de andere kant van de bank aan het zitten was, en keek weer naar mijn moeder. "Ik wist niet of ik nog wel wilde trouwen-," ik haalde mijn neus op, "en nu blijkt dat Andrew vreemd is gegaan." Huil.
Waarom huilde ik? Ik vond Andrew niet leuk meer. Ik zou juist blij moeten zijn.Toen mijn moeder die avond wegging na een of ander gesprek met David te hebben gevoerd vroeg hij of ik iets wilde eten, waarop ik mijn hoofd schudde en kleintjes glimlachte.
Toen hij vroeg of ik wilde slapen, knikte ik.
Toen hij voorstelde me in zijn bed te laten slapen wees ik het af en ging ik op de bank liggen. David deed een deken over me heen en deed het licht voor me uit, ik viel in slaap.V & C & follow.
JE LEEST
Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)
RomanceEr waren eens een jongen en een meisje. De jongen werd als eerst verliefd. Hij had een gebroken hart. Daarna werd het meisje verliefd. Zij heelde zijn hart. Ze waren smoorverliefd. Toen kregen ze ruzie. De jongen maakte het uit. Het hart van...