--23

2.8K 179 31
                                    

Hoe vind je Wattpad?
Ja Nee
Geweldige keuzes altijd bij die meldingen

"Hey,"
Andrew werkte veel. Als in; ik vond dat ik al veel werkte met 4 dagen in de week maar Andrew werkt onderhand 6 dagen in de week.

Ik keek op en glimlachte. "Hey, hoe was werk?"
Andrew ging tegenover me zitten en verstopte zijn gezicht in zijn handen, ellebogen op knieën. "Prima, ik ben alleen wat moe."
"Wil je eten?"
"Nee, bedankt. Ik denk dat ik naar bed ga." Hij keek op en ik tilde een wenkbrauw op, zag dat het 9 uur was.
Dus de vorige keer toen ik steeds vroeg naar bed ging was het niet goed, maar als hij vroeg naar bed ging mocht het wel? Sure.

"Oké," zei ik.
Hij knikte en stond op, liep naar me toe, gaf me een kus en liep weg. Dus waarom precies at hij niet?
Ik draaide aan mijn ring en zuchtte. Ik maak me veels te druk om dingen waar ik me niet eens zorgen over zou moeten maken. Waarom? Geen idee. Hoe ik eraf kwam? Geen idee. Misschien gaf ik om mensen, een beetje, ook al zou ik dat nooit toegeven aan anderen.

Wie is Rachel? Een soms aardig, soms gemeen, ontoegeeflijk meisje waar niemand iets van begrijpt.
Hoera.

+

"Laten we iets leuks gaan doen," ik plofte op Andrew's schoot neer en hij kreunde even. "Au."

Ik begon te lachen, plotseling, als in de slappe lach, en glimlachend wachtte Andrew af tot het afgelopen was.
Toen ik stopte zei ik; "sorry. Anyways, laten we iets gaan doen."
Het was zaterdag en we hadden allebei vrij en aangezien we de laatste tijd weinig van elkaar gezien hadden wilde ik iets gaan doen.
Duidelijk genoeg?

"Sure, wat had je in gedachten?"
Ik haalde mijn schouders op. "Uhm, we kunnen naar het strand gaan?"

"Het strand?"
Ik knikte enthousiast en hij glimlachte even. "Dan gaan we naar het strand."

Dus we stapten in de auto en reden naar het strand, waar we onze schoenen uittrokken en door het zand begonnen te lopen. Andrew pakte mijn hand en ja ik had een hekel aan publiekelijk verliefd zijn maar ik hield ook de zijne vast en trok hem naar de zee, omdat mijn voeten verbrandden door het hete zand.
"Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo warm zou zijn," zei ik terwijl ik mijn voeten bluste in het koude water. Andrew grinnikte en zei; "misschien moet je iets vaker naar buiten gaan."

"Ha ha," ik liet zijn hand los en gaf hem een duw. Hij lachte even en stak zijn handen toen in zijn broekzakken terwijl hij naar zijn voeten keek. "Ik heb over een datum na zitten denken." Zei hij.

Ik keek naar hem. "Voor wat?"
Hij keek naar me toen het me begon te dagen. "Oh, dat."
Bruiloft.

"Dus waar dacht je aan?" Vroeg ik.
"24 augustus, op die datum zijn mijn ouders en grootouders ook getrouwd."
Ik fronste even. "Maar dat is al over 3 maanden."
Het was namelijk mei.

Hij keek naar me en knikte. "Klopt,"

"Vind je dat niet wat vroeg?"

Hij haalde zijn schouders op. "Hoezo? Of we het nou morgen of over twee jaar doen."

Ik keek weg en beet op mijn lip.

"Wat? Je gaat toch niet zeggen dat je zo'n iemand bent die een half jaar vantevoren al gaat plannen hè?"
Ik lachte en schudde mijn hoofd. "Nee, waarschijnlijk begin ik daar een week vantevoren mee." Ik keek op. "24 augustus?"
Hij knikte en ik glimlachte. "24 augustus klinkt perfect."

En dan nu de vragen van het vorige hoofdstuk die jullie gesteld hebben;

1. Waarom wil Andrew zo graag dat ze met David omgaat terwijl hij weet dat ze exen zijn?
Hm, goede vraag, want ik weet zelf het antwoord eigenlijk niet eens zo goed.
Wat ik denk, of vind, of schrijf of zeg, is dat Andrew wilt dat ze inziet dat degene die ze nu zoveel haat (David) toch niet zo'n klootzak is, zodat ze over hem heen kan stappen en eindelijk een keer vrede met het uitgaan met David kan hebben. Zo heeft Andrew ook wat meer rust en vrede in zijn hoofd, omdat hij dan weet dat Rachel niet constant meer met David in haar achterhoofd zit.

2. Waarom heeft David Rachel in de 3 jaar nooit opgezocht? En is hij weer verliefd op Rachel?
Ik ga natuurlijk niet het hele boek verklappen, maar de reden dat hij haar nooit opgezocht is omdat hij bang was voor de confrontatie.
Of hij verliefd op haar is? Ja dag dat ga ik niet vertellen geen idee moet je maar verder lezen

3. Waarom vind Rachel het nog steeds moeilijk om om te gaan met David? (Ze zijn echt schattig samen)
Nou, dat zal ik eens vertellen. Rachel is bang dat hij haar weer mentaal pijn doet. Hij heeft haar hart gebroken en ze is bang dat hij weer zoiets zal doen.

4. (Voor mij) hoe krijg je zoveel emotie in je boek vooral omtrend Andrew, David en Rachel?
Ja, uh, geen idee dus. Ik denk dat het te maken heeft met inleving, maar eigenlijk heb ik niet echt een goed antwoord haha

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu