Laat ik dit doen als een volwassen persoon.
Zonder te schreeuwen.Loop. Rustig. Adem. Blijf vooral ademen, je wilt niet stikken.
Daar is Andrew. Hij negeert je. Ga tegenover hem zitten.
Ik ging tegenover hem zitten, op de houten salontafel, en steunde mijn ellebogen op mijn knieën terwijl ik naar hem keek. Hij keek op, zuchtte en klapte zijn laptop dicht. Hij zweeg, echter, dus nu moest ik laten zien hoe volwassen ik wel niet was en hoe goed ik dingen kon afhandelen."Ben je nog boos?"
Hij fronste.Is dat niet duidelijk?
"Right, oké, het spijt me echt heel erg, oké? Ik was geïrriteerd en ik zat met mijn hoofd bij hele andere dingen en ik floep er gewoon nogal snel wat dingen uit."
"Dat heb ik gemerkt."
Hij praat!
Oké. Blijf normaal. Volwassen, remember?"Ik meende het niet."
Hij fronste.
"Echt niet."
Deels niet.Hij bleef zwijgen.
"En ik dacht dat ik koppig was," ik zuchtte en begroef mijn gezicht in mijn handen.
"Oké, luister. Ik hou heel erg veel van je en ik meen het niet als ik soms dingen zeg als ik geïrriteerd ben en het enige wat ik wil is gelukkig met jou zijn en ik was gewoon even van slag omdat ik steeds aan David moest denken maar ik hou echt van je en je bent de enige en als het kan trouw ik morgen nog met je om dat te bewijzen." Pas toen ik uitgepraat was durfde ik mijn hoofd op te tillen en naar hem te kijken.
"Niet schreeuwen, alsjeblieft." Fluisterde ik.Hij zuchtte en wenkte me. "Kom hier."
Ik ging naast hem zitten en hij sloeg zijn arm om me heen. "Ik hou ook van jou. Het is mijn schuld dat je zo van slag bent geraakt. Ik had dat David-afspraakje nooit zo moeten doorzetten."Ik keek lipbijtend naar beneden.
"Sorry," mompelde Andrew. "Ik weet dat je niet genegeerd wil worden." Hij pakte mijn hand en draaide mijn ring goed. "Ik ben gemeen." Zei hij toen.Ik glimlachte kleintjes en schudde mijn hoofd. "Ìk was gemeen."
"Ik hoop niet dat je het meende," grijnsde hij.
Of je saai in bed bent?
Haha, maar natúúrlijk niet! Fake smile!Ik schudde mijn hoofd en glimlachte. "Tuurlijk niet."
Tegen de mensen van wie je houdt moet je soms liegen, ook al zijn ze dat niet waard. Als hun zich er beter door gaan voelen, kan het, mag het.
V & C & follow.
JE LEEST
Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)
RomanceEr waren eens een jongen en een meisje. De jongen werd als eerst verliefd. Hij had een gebroken hart. Daarna werd het meisje verliefd. Zij heelde zijn hart. Ze waren smoorverliefd. Toen kregen ze ruzie. De jongen maakte het uit. Het hart van...