--4

3.7K 202 40
                                    

Wat heb ik toch weer prachtige editskills.
Twee hoofdstukken op een dag want het vorige hoofdstuk was stom joehoe

"Gaat het wel goed?" Andrew plofte naast me op de bank neer en winde een pluk van mijn haar om zijn vinger.
Ik keek naar hem en knikte. "Uhu, waarom?"

"Omdat je stil bent," zei hij terwijl hij zijn gezicht in mijn nek legde en me een kusje gaf. Ik glimlachte een beetje en trok mijn hoofd weg. "Ik voel me top." Zei ik terwijl gevolgd door een kus. Hij keek naar me en lifte zijn wenkbrauwen. "Zekerweten?"
Buiten het feit dat ik nu al 2 dagen aan de David-ontmoeting aan het denken was? Helemaal prima!

Ik knikte en zoende hem. Toen hij het stopte wreef hij over mijn wang met zijn duim. "Ik ben zo blij dat ik jou ontmoet heb," mompelde hij.
Ik grinnikte. "Yeah right,"
Toen ik hem opnieuw zoende tilde hij me op zijn schoot en trok hij mijn shirt uit.

Ik denk dat je nu onderhand wel weet wat er daarna gebeurt.

+

"Denk je dat dit te netjes voor werk is?" Vroeg ik terwijl ik de slaapkamer uit kwam lopen. Andrew trok zijn wenkbrauwen op en keek naar me. "Is er een speciale gelegenheid?"

Ik haalde mijn schouders op. "Nee..., maar sinds ik die promotie gekregen heb heb ik het idee dat ik me daar ook naar moet kleden."

Andrew grinnikte. "Dan had je dat moeten doen meteen nadat je de promotie gekregen had, drie maanden geleden. Ja, het is te netjes."

Ik glimlachte even en draaide me om. "Prima! Ik trek wel iets anders aan!"

Toen ik me opnieuw omgekleed had pakte ik cornflakes en vulde het met melk. Vervolgens ging ik naast Andrew aan het keukenblad(eilandding) zitten.

"Wat ben je aan het doen?" Vroeg ik terwijl ik mee probeerde te kijken op zijn mobiel terwijl ik kauwde op mijn hap cornflakes.

"Uhhhhhhhhh," hij keek grijnzend naar me en ik trok mijn wenkbrauwen op.
"Ik was aan het kijken of mijn salaris al gestort was."

Ik rolde mijn ogen. "Daar kijk je drie keer per dag naar, zelfs als je de dag ervoor nog salaris hebt gekregen."

Hij grijnsde en keek weer naar zijn mobiel. "Dat klopt, ik ben misschien een beetje een geldwolf."

Ik grinnikte. "Vooral dat beetje is een goede toevoeging."

Hij glimlachte en keek naar mijn cornflakes. "Mag ik een hapje?"

"Sure." Zei ik terwijl ik cornflakes op mijn lepel schepte en hem het eraf liet happen.
"Ik hoop dat je ervan genoten hebt, want meer krijg je niet." Grijnsde ik.

Hij glimlachte en stond op. "Ik moet werken."

"Nu al?"

"Jep, ik ben rond 6 uur thuis, waarschijnlijk iets eerder."

Ik zuchtte teleurgesteld. "Nou, ik heb werk tot 9 uur, wat waarschijnlijk later word, dus heb geen haast op werk voor mij."

Hij grinnikte even en gaf me een kus op mijn wang. "Oké, doei!"

"Doei." Ik keek hem na totdat hij uit mijn zicht was en ik de voordeur open en dicht hoorde gaan en zuchtte.
Ik zag vooral tegen werk op vandaag.
Juk.
Vergaderingen in de ochtend, receptie in de middag en avond.

So, ik wil even een beetje de relatie tussen Rachel en Andrew duidelijk maken want tja nu ze ineens niet meer met David is !!!!!!

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu