2. 15--

3K 206 31
                                    

Toen ik terugkwam van werk was David al thuis, niet net als gister niet.

"Hey," zei ik terwijl ik mijn tas neerzette.
Hij keek op. "Hoi! Heb je honger? Het zit namelijk zo-, ik wilde eten maken, alleen wist ik niet wat je wilde eten, en, dat was mijn uitleg."
Ik glimlachte, opgelucht dat er niet zo'n deprimerende sfeer meer was, en ging tegen de leuning van de bank zitten zodat ik tegenover hem stond slash zat. "Ik kan ook een keer koken?"

David lachte. "Ha ha, grapje zeker?"

Ik fronste. "Ik kan echt wel koken hoor!"
"Wat dan? Een ei?"

Ik glimlachte en schudde mijn hoofd."Genoeg. Dingen uit pakjes waar je alleen water en groenten bij hoeft te doen..., kant en klaar maaltijden...," noemde ik op gevolgd met een grijns.
David lachte. "Heerlijk."

Nadat we eruit waren gekomen wié ging koken (wij samen! Ook al deed David bijna alles omdat hij bang was dat ik in mijn vingers zou snijden) en wat we gingen koken en dat gegeten hadden, besloten we een film te kijken omdat we beide geen hol te doen hadden.

Halverwege de film, toen ik me begon te vervelen omdat ik het zo saai vond, pakte ik zijn arm en zette ik mijn lippen op zijn onderarm. En ik zoog.
Juist, een zuigzoen.

David had niks door, dacht meer dat ik irritant aan het doen was, en ik probeerde niet in de lach te schieten. Toen er twee minuten voorbij waren liet ik zijn arm grijnzend los en hij keek op.

"Wacht, wat deed je?"
"Niks, je arm rook lekker."
Hij keek naar zijn arm, waar nu nog een rode vlek zat. Wacht maar tot hij blauw wordt.

"Rachel!"
Ik begon te lachen.
"Is dat een zuigzoen?"
Ik knikte en hij schudde zijn hoofd met een kleine glimlach. Hij kon serieus echt nooit boos op me worden.
"Hoe moet ik dat gaan verbergen?"
Ik haalde mijn schouders op. "Een lang t-shirt."
"Het is 25 graden!"
Ik grijnsde. "Nou, dan een t-shirt."
"Wie geeft er überhaupt iemand een zuigzoen op zijn arm?"
Ik grinnikte. "Ik."
Hij keek me met een kleine glimlach aan en ik zei; "je kunt zeggen dat het een blauwe plek is."
"Goed idee." Hij keek nog eens naar zijn arm.
"Of, je doet er gewoon wat make-up overheen." Deed ik hem na.

David glimlachte.

Nu is het zo dat ik niet zo snel dingen door heb. Serieus, ik moet echt een tijdje nadenken voordat ik een hint kan oppikken.
Dus ik was ook niet erg gewaarschuwd toen David me begon te zoenen.
Maar eigenlijk vocht ik er ook niet echt bepaald tegen, dus ik wist ook niet zo goed wat ik van mezelf moest denken.

Dus toen hij me zoende, zoende ik terug, en het voelde vertrouwd en hij voelde vertrouwd en alles voelde vertrouwd.
En ik hield van hem ook al had ik zolang gezegd van niet. En ik realiseerde me eindelijk dat het wel zo was.

En dan was er nog hoe gepassioneerd en gepast hij alles deed, en hoe voorzichtig hij was en hoe hij mij alle stappen liet zetten.
Fuck, ik vind hem leuk.

Fuck, dit is geen slim plan.

Na een tijdje trok ik zijn shirt uit, en daarna de mijne, en ik zoende hem verder en daarna liepen we naar de slaapkamer en toen zoenden we nog wat meer en begon ik te grinniken toen David mijn broek uittrok.
"Dit is raar," zei ik grijnzend.
David keek even naar me en glimlachte. "Ik hou van je,"

Ik werd toen stil en glimlachte alleen maar, en wachtte tot hij klaar zou zijn, en toen hij mijn broek eindelijk uit had en ik hem uitgelachen had kroop hij weer bovenop me en begon hij me weer te zoenen.

Hij deed het voorzichtig. Hij deed het lief en gepassioneerd. Ik had kriebels in mijn buik van hem en vlocht mijn handen in zijn haar, sloeg mijn benen om zijn middel.

En ik denk dat je de rest nu onderhand zelf wel in kan vullen.

Shit just got real
Wajo ik heb dit zooooooolang uitgesteld dit is dus waar jullie al 65 hoofdstukken op gewacht hebben

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu