Q & A

2.4K 100 59
                                    

Halluuuuuuuuuu hier is de Q & A leuk hè oké veel plezier.

Vragen ---> Rachel
Waarom vind je David leuk?
Nou......, na 3 jaar aan David denken is het me wel duidelijk geworden dat ik hem leuk vind.
Wat vind je van Andrew?
Een ware klootzak.
Hoe voelt het om moeder te zijn?
IK BEN PAS EEN DAG GELEDEN BEVALLEN.
Wanneer is de bruiloft?
...............
Hoe was de bevalling?
Ik weet niet hoe je een baby uit delen waaruit je liever geen baby krijgt moet persen je het 'fantastisch' kunt noemen ofzo
Ben je nu getrouwd met David?
.............
Zou je boos worden als Levi aan iets verslaafd raakt(drugs, bijvoorbeeld)?
Ja. Natuurlijk. Ik wil niet dat mijn zoon ooit verslaafd raakt en ik zie niet in hoe ik hem ooit zou kunnen aanmoedigen om verslaafd te raken. Maar verslaafd worden aan iets als sokken mag wel, hoor.

Vragen ---> David
Waarom vind je Rachel leuk?
Om haar alles. Liefde is raar.
Hoe voelt het om vader te zijn?
Het is.., cool, denk ik.
Wat vond je van Andrew toen je hem voor het eerst zag?
Ik was jaloers omdat hij met Rachel was en ik niet en dat ze hem leuk vond en niet mij. Ik denk dat ik hem daarom al snel een klootzak vond, en toen ik hem qua uiterlijk zag vond ik hem nog meer een klootzak, en toen ik hoorde dat hij Rachel sloeg vond ik hem nog meer een klootzak.
Ga je Rachel ten huwelijk vragen?
Misschien, ooit, maar ik weet niet of nu het beste moment is.
Hoeveel hou je van Rachel?
Ik denk niet dat als ik haar ooit opnieuw kwijtraak ik mezelf dat nog een keer kan vergeven. Ik hou heel heel veel van haar.

Vragen ---> Andrew
Waarom sloeg je Rachel?
Ik heb agressieproblemen, denk ik.
Waarom ging je vreemd?
Ik weet het niet ik weet het niet ik weet het niet.
Hoelang blijf je in de cel?
Ik ben eruit.

Vragen ---> Addison
Wat doen jij en Nathan wanneer Rachel moet oppassen op Chloe?
Uhm........,
Hoe voelt het om moeder te zijn?
Tof!
Wat vind je van Andrew?
Hij is best wel een lul. Toch?
Vanaf wanneer wist je dat er iets niet klopte bij Andrew?
Toen Rachel een keer heel stil was en raar deed en ik een blauwe plek op haar heup zag toen ze zich uitrekte en haar shirt mee omhoog ging.
Wat vind je van Rachel?
Rachel is mijn beste vriendin, dus ik denk dat ik haar wel aardig vind. Zoek alleen geen ruzie met haar.

Vragen ---> Nathan
Is het leuk om vader te zijn?
Ja!
Heb je nog wel tijd met Addison door Chloe?
Tuurlijk, we zijn elke dag samen.
Wat vind je van Andrew?
Hij was wel oké, maar toen ik hoorde dat hij Rachel sloeg wilde ik liever niets meer met hem te maken hebben.
Wat vind je van Rachel?
Rachel is wel cool.

Vragen ---> Chloe
Ga je met Levi spelen?
Heel veel!

Vragen ---> Tammy
Hoe voelt het voor jou en Anne nu Rachel moeder is?
Rachel is moeder! Had je dat ooit gedacht? Mijn dochter. Mijn dochter met een kindje. En nu heb ik een kleinzoon en nu zijn we oma's. Wat geweldig!! Een klein troetelkindje!! Hoe leuk is het om oma te mogen zijn????

Vragen ---> voor moi
Hoe kwam je op inspiratie/ideeën voor dit boek?
Ik heb echt geen idee meer. Films kijken en boeken lezen geeft me vaak inspiratie en bijvoorbeeld net heb ik het BESTE FILM IDEE OOIT gedroomd dus tja ik ben gewoon meeeegacreatief 😝 (dat was sarcasme oke)
Wat zijn je hobby's?
Ik heb niet echt hobby's ofzo, maar ik vind fotografie en filmen leuk en films/series kijken doe ik ook heel graag maar ik vind het altijd een beetje raar om dat een hobby te noemen. En reizen, o ja, dat vind ik ook heel leuk, alleen pech dat mijn ouders er echt niets voor voelen en alleen maar op stomme zonvakanties willen. (Of niet op vakantie gaan, dat gebeurt ook vaak)
Wat vind je van de personages?
Aangezien ik ze zelf verzonnen heb vind ik ze wel tof. Andrew vind ik een lul, maar soms kon hij best lief zijn, alleen compenseert dat niet genoeg. David is eigenlijk ook best een lul, maar hij compenseert het met genoeg lief zijn. Rachel is megakoppig en eigenlijk ook best wel kut maar ik denk dat door haar onzekerheid die ze niet zo snel aan anderen laat zien iedereen haar misschien toch leuker vind. En dan Addison en Nathan.., tja, die zijn wel leuk. En Chloe ook.
Wat zou jij doen in Rachel's plaats?
Ik denk precies hetzelfde. Ik lijk heeeeeel erg op Rachel qua karakter, en vaak als ik haar hoofdstukken schrijf schrijf ik in mijn perspectief gemengd met een stukje Rachel. Ik ben dan natuurlijk niet 100% Rachel, ik vermijd ruzies bijvoorbeeld zoveel ik kan terwijl Rachel het soms leuk vind. Koppigheid hebben we wel beide en dingen zoals geen gevoelens uiten kan ik net zoals Rachel heel goed.
Is er een kans dat er een vervolg komt?
.........
Ga je een epiloog schrijven?
.........

Nou dat was het dan alweer. Ik hoop dat jullie het boek leuk vonden en dat ik jullie snel terugzie. (In mijn comments, bedoel ik, oke, what? Tijd om te gaan)
Het is bizar dat ik zoveel readers heb en ik wil jullie nog eens bedanken.
Doei

29 MEI

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu