--42

3.2K 194 25
                                    

David p.o.v.

2 weken.

Ik ga niet ontkennen dat ik de bruiloft van Rachel in mijn agenda heb gezet om af te kunnen tellen wanneer het is.
Ik ga ook niet ontkennen dat ik mezelf verplicht heb Rachel te laten realiseren wat voor een klootzak Andrew met zijn Britse accent wel niet was.

Vandaag had ik een afspraak met Rachel in het café waar we altijd afsproken.
Was dat raar? Ja!
Ik moet degene zijn die achter haar aanloopt om af te spreken, en nu vraagt ze mij, uit het niets?
Ik zie het als een goed teken, wie weet vind ze me toch wel leuk.
Alright David, misschien loop je nu iets té hard van stapel.

Voordat ik je vertel wat er onderweg gebeurde moet ik zeggen dat ik haast had en chagrijnig was. Ik had hoofdpijn, was moe en wilde eigenlijk eerst wat alcohol opnemen voordat ik naar Rachel ging om de pijn om haar te zien wat te verzachten.
Misschien zou Andrew er wel zijn, gewoon om me te fucken en alles ongemakkelijk te maken.
Zou me niets verbazen.

Irritatie 1; bijna aangereden worden door een vrachtwagen. Het is maar wat je aanspreekt in het leven. Het leuke is dat de chauffeur niet oplette en mij begon uit te schelden. Geen zorgen, ik heb hem even gedist met mijn David specialiteiten.
Irritatie 2 was dat ik het gevoel had dat ik laat was, en wanneer ik er eindelijk was en de auto uitstapte 4 11-jarige kindertjes dachten dat ze cool waren en mij even het leven zuur konden maken.
Nou, nee. Niet vandaag.

"Hoi," zei kind 1. Rood haar, sproeten, enorme lolly in zijn hand en een blauwe tong. Ik noem hem blauwtong.
"Hoi." Zei ik terwijl ik doorliep.
Toen kwam kind 2. Het lelijkste haar wat ik ooit gezien had, kokosnoot a la coupe. Ik noem hem kokosnoot. "Heb je haast of zo?"
En kind 3 zei daarbij; "Waarschijnlijk moet hij schijten." Wat komisch is, want hoe kan je daar iemand mee kwetsen? Anyways, ik noem hem schijtboy, want, nou, je weet vast waarom.
Nadat ze allemaal gelacht hadden on scheitboys scheitgrap, zei ik; "luister, stelletje apen, ik ga mijn tijd hier niet verdoen, dus stap opzij en ga maar een oud vrouwtje lastigvallen."
En toen kwam kind 4; het was een meisje, ook al was ik daar niet helemaal zeker van. Ik noem haar (of hem?) trans (als in transgender, snap je hem? Ha. Nee ik heb niks tegen transgenders). Wat ze zei was; "oude vrouwtjes moet je respect tonen, gozers zoals jij moet je een les leren."
Toen lachte ik. "Sorry, dus jij zegt, dat jullie, een stel 10 jarigen, mij een les kunnen leren?"
"We zijn 12." Zei scheitboy.
"Geweldig! Ik voel me ernstig bedreigd! Misschien moet ik de politie bellen!"
"Dat durf je toch niet." Zei blauwtong. Hij was zijn lolly aan het uitwisselen met trans, heerlijk, ik doe niks lievers dan dat; een lolly uitwisselen. Kauwgom is nog beter, maar natuurlijk.
"Wie zegt dat ik niet bij de politie werk?"
Daarbij stopte trans even bij het likken van haar lolly. Jazeker, ze was geschrokken.
"Juist, misschien moeten jullie maar even bij je mama uithuilen en aan lolly's likken. Rot op, scheitkinderen, ik heb betere dingen te doen." Toen ik verder liep, riep scheitboy; "scheiten zeker!", en ik riep terug; "maar natuurlijk! Wie scheit nou niet?"
Normaal gesproken zou ik er misschien over kunnen lachen, dit keer niet. Ik was geïrriteerd.

Toen ik het café binnenliep zag ik Rachel al zitten aan een tafeltje. Is het raar dat ik persé eerder dan haar wilde zijn?
Nou, nu ben je te laat, sukkel.

Ik liep naar haar toe en ze glimlachte.
Fuck ze is zo mooi fuck ik kan dit niet fuck ik kan niet normaal blijven doen.
"Hey," zei ze.
Zuchtend ging ik zitten. "Hallo."
Sure, misschien moet je tegen haar praten als een klootzak, dat helpt haar vast te realiseren dat Ándrew een klootzak is in plaats van ik.

Ze fronste. "Is er iets?"
Ik haalde een hand door mijn haar en schudde mijn hoofd, slikte voordat ik praatte. Alright, verpest je zin niet.
"Nee, alleen een paar irritante kinderen en een vrachtwagenchauffeur die me bijna aanreed, verder gaat het prima."

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu