WHAT DE FUCK DE ORPHAN BLACK AFLEVERING VAN GISTER IS ZO FUCKED UP KIJKT IEMAND HET DIE MET ME MEE KAN PRATEN OVER HOE FUCKED UP HET IS IK MOEST BIJNA HUILEN OFZO NO WAY HOE KAN HET DAT DAT NIET DE SEIZOENSFINALE WAS NOU DAT WAS HET DOEI VEEL PLEZIER MET HET HOOFDSTUK
ALSO OMG IK ZIE NET DAT HET BOEK HONDERDDUIZEND READS HEEFT HOLY SHIT DANKJEDANKJEDANKJEDANKJE
David p.o.v.
Guess who's back? Me bitch. Met vandaag op het programma de lieve versie van de bevalling van Rachel. Tenminste, ik zal próberen lief te klinken.
Dus; persen, schreeuwen, hand fijnknijpen.
Toen hoorde ik een laatste kreun van Rachel en daarna babygehuil, meer gekrijs, en alles ging in zo'n treinvaart dat het nu meer een grote waas is.Het was een jongetje. Ik moet toegeven dat ik een traantje gelaten heb toen dat lelijke mormel op Rachel's borst werd gelegen en ze hem vasthield.
Hij was geboren op eerste kerstdag.Ze glimlachte.
Ik ook."Hij is lelijk, zeg. Ik hoop niet dat hij al te veel genen van me overgenomen heeft."
Rachel lachte en veegde haar wangen droog met een van haar handpalmen."Levi," fluisterde ze terwijl ze met haar wijsvinger over zijn wang aaide.
Lee-vai. Niet lee-vie.
"Ik hou van je," fluisterde ik.
Rachel keek op en glimlachte. "Ik ook van jou."The end.
Ik heb niet tussen een van de namen die jullie hebben voorgesteld gekozen omdat er in het vorige boek een hoofdstuk zit waarin Rachel en David het hebben over kinderen (en namen). Ik vond het wel een leuk idee hoor, jullie de naam laten kiezen, maar door dat hoofdstuk leek het me een beetje apart om een totaal andere naam uit te zoeken.
Ik weet niet helemaal zeker of ik dit wel aankan omdat ik verslaafd ben om over David en Rachel te schrijven.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen van mijn verhaal! Ik had nooit gedacht dat er ooit zoveel mensen geïnteresseerd zouden zijn in een van mijn verhalen en nu zijn dat er aardig veel. Dit boek eindigt eigenlijk hetzelfde als Alive, realiseer ik me nu. Oeps. Lol.
Ik vond het echt leuk om te lezen hoe jullie allemaal dachten dat het boek zou eindigen. Ergens hadden jullie het wel goed geraden, maar nee nee, niet alles!Willen jullie nog een Q&A voor de personages? Laat die vragen dan ook achter in de comments en dan beantwoord ik ze in een apart hoofdstuk.
Adele gelooft in Trilogies, ik dan maar ook.
Nou, dat was het dan. Echt heel erg bedankt iedereen, ik hoop dat ik het einde niet al te kut heb gemaakt.
Lees mijn andere boeken als je meer van me wilt lezen. (Vrij logisch)Doei!
JE LEEST
Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)
Roman d'amourEr waren eens een jongen en een meisje. De jongen werd als eerst verliefd. Hij had een gebroken hart. Daarna werd het meisje verliefd. Zij heelde zijn hart. Ze waren smoorverliefd. Toen kregen ze ruzie. De jongen maakte het uit. Het hart van...