Dat moment dat je 4 april een melding krijgt dat Tom Odell een concert geeft in Bitterzoet, je ELKE site afstruint om te zien of ze de kaarten verkopen en niks van vinden en de dag erna ziet dat diezelfde dag om 10:00 de kaartverkoop was. Ja omg nope im not okay IK WIL NAAR TOM ODELL
(Oke dit schrijf ik op 5 april en ik ben erg gefrustreerd en boos en ik haat ticketmaster en ik wil erheen en niemand op ticketswap heeft ze en marktplaats is duur dus im crying. Dat was wat ik wilde vertellen doei veel plezier met het hoofdstuk)Over drie weken was de bruiloft.
Ik had eindelijk een jurk, of ik er blij mee was was de grote vraag, maar, ik had er een.Andrew wilde niets vertellen over de huwelijksreis, waar we een week vrij voor gemaakt hadden, wat me aardig gek maakte, aangezien ik niet tegen geheimen kon.
Alles was geregeld voor de bruiloft; taart, gasten, alles. Een ding zat me echter nog dwars, en ik besloot het nu bekend te maken aan Andrew.
"Over de gastenlijst...," zei ik terwijl ik deed alsof ik heel druk bezig was met, goh, mijn mobiel.
"Hmhm?" Vroeg Andrew als in een ga door manier.
"Nou, ik vroeg me af of er nog iemand mag komen." Zei ik zonder verdacht te klinken."Prima, wie?"
"Uhmm," ik keek weg. "David?"
Andrew schudde zijn hoofd en draaide zich om. "Je kunt hem ook nooit loslaten hè." Mompelde hij geïrriteerd.Ik legde mijn mobiel weg. "Nee! Dat is het niet, Andrew. Ik wil hem juist uitnodigen om te laten zien dat ik blij ben met jou en te benadrukken dat ik alleen vrienden wil zijn met hem."
Andrew keek eerst wat afkeurend en zuchtte toen. "Je wilt het wel graag, hm?"
Ik knikte.
"En het is niet om hem jaloers te maken? Want aan dat soort spelletjes ga ik niet meedoen,"
"Nee! Tuurlijk niet, ik probeer hem juist aan iemand anders te koppelen."
Andrew trok een wenkbrauw op.
"Probeerde." Maakte ik er van. Verleden tijd.
Hij zuchtte. "Zekerweten?"
Ik knikte. "Ja! Niks meer dan een uitnodiging voor een vriend."
"Ex-vriendje." Mompelde hij.
"Vriend, Andrew." Het verbaast me nog steeds hoeveel ik mezelf altijd voor kon liegen.Diep zuchtend liep Andrew weg.
Nope, dat heeft niét gewerkt.Toen hij terugkwam met iets in zijn hand dacht ik dat het werk was, maar toen gaf hij het aan me en zag ik dat het een van onze uitnodigingen waren. Ik keek Andrew fronsend aan. Ik begreep hem niet zo goed.
"Kom op, ga het brengen." Zei hij terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg.
"Serieus?"
"Ja," hij liep weg en kwam weer terug. "Hier zijn je sleutels, ga,"
Ik glimlachte en stond op. "Dankjedankjedankje," zei ik voordat ik hem een kus gaf. Een beetje afstandelijk keerde hij zich van me af en hij glimlachte kleintjes. "Sure, graag gedaan."Was het gek dat Andrew al wekenlang afstandelijk deed?
Of dat we al wekenlang geen seks meer hebben gehad? Ik bedoel, ik wijs hem heel vaak af, maar dan nog.
Omg, we zijn bejaard.Ik glimlachte terug en liep toen weg, rende toen weer terug en gaf hem nog een kus. "Dankje!" Zei ik terwijl ik opnieuw wegliep. Andrew grinnikte.
Hebben jullie eigenlijk meer van mijn boeken gelezen? Zo ja, welke, buiten deze, vond je het leukst? Let me know!
V & C & follow.
JE LEEST
Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)
RomanceEr waren eens een jongen en een meisje. De jongen werd als eerst verliefd. Hij had een gebroken hart. Daarna werd het meisje verliefd. Zij heelde zijn hart. Ze waren smoorverliefd. Toen kregen ze ruzie. De jongen maakte het uit. Het hart van...