2. 13--

2.7K 185 10
                                    

Back to Rachel:)

Ik haat alles.
En iedereen.
En ik voel me kut.
En ik voel me schuldig.
Ik vroeg me alleen af waarvoor ik me schuldig moest voelen.

Toen ik wakker werd was het stil en heel langzaam ging ik rechtop zitten. Ik was duizelig en had hoofdpijn, wiet roken was niet mijn beste idee na 3 jaar niks.

"Dave?" Ik keek om me heen, het was buiten donker en een paar lampen stonden aan, en zag David toen zijn slaapkamer uitlopen.
"Ik ben hier." Zei hij.

Ik keek naar hem, wachtte tot hij zat en leunde toen tegen hem aan.

Hoe kon iedereen denken dat ìk vreemd was gegaan?
Was ik dan de boosdoener?
Had ik dan alles fout gedaan?
Had ik het veroorzaakt?

"Denk je dat ik een slecht persoon ben?" Vroeg ik terwijl ik een traan dat over mijn wang liep wegveegde.

Ik dacht dat mensen rond de 25 jaar meestal wel volwassen genoeg zouden zijn en je zouden begrijpen. Blijkbaar niet, ze draaien nog steeds alles om om over iets te kunnen roddelen als een stel pubers.

"Nee." Zei David.

Waarom was David de enige die aan mijn kant stond ook al had ik hem het meest pijn gedaan? Waarom deed hij dat?

"Waarom denkt iedereen dat dan?" Fluisterde ik.

Ik zet nooit meer mijn mobiel aan en ik praat nooit meer tegen iemand. Ik sluit mezelf wel op in een kluis.

"Omdat Andrew zijn kant van het verhaal eerder verspreid heeft dan jij."

Ik slikte en schudde mijn hoofd. "Klootzak."

David lachte even. "Volgensmij is iedereen volgens jou een klootzak."

"Dat klopt." Zei ik terwijl ik klein glimlachte. David veegde mijn traan weg en keek weer voor zich uit.
"Wat zei Addison?"

Ik haalde mijn schouders op. "Ik durfde het niet te lezen."
Na al die minimaal 15 andere negatieve personen.

"Wil je dat ik het lees?"
"Nee."
David zweeg en ik zweeg.

Na een tijdje haalde ik de verlovingsring van mijn vinger en keek ik er een hele tijd naar. Toen gaf ik het aan David, en ik wachtte tot hij zijn hand om de ring sloot voordat ik zei; "ik wil hem niet meer, ik kan hem niet weggooien, dus jij moet het voor me doen."
En David knikte, en ik keek toe hoe hij hem wegstopte voor later, en het werd weer stil.

"Wil je weer slapen?"
Ik knikte.

"In bed?"
Ik knikte opnieuw.

Met je armen om me heen.
Maar niet te klef, we kunnen geen stel zijn.

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu