--15

3K 177 39
                                    

Addison ^ ye ok

"Nu moet je me echt vertellen hoe de date met David was." Zei Addison.

"Date? Ik ga trouwen! Het was alleen een afspraak!"
Addison grijnsde. "Right, hoe was je 'afspraak' met David?"

Ik rolde mijn ogen. "Ik was veels te aardig."
Ze grinnikte.
"Serieus, ik heb hem echt hoop gegeven."
"Weet hij niet van Andrew?"
"Jawel! En toen begon hij te vragen over waarom zo vroeg en over sex na het huwelijk en wie beter was!"
Addison lachte. "Geef toe, dat is typisch David."

Ik glimlachte even en nam een slok thee. "Ja, het was wel erg."

"Hoelang heb je met hem gepraat?"
Ik keek weg. "Uhhhhhhhhhmmmmmmmm,"
Ze trok een wenkbrauw op. "We hebben langer dan twee uur gepraat, tot het café sloot, en toen was ik zo dom om ja te zeggen op zijn voorstel om nog wat van mijn spullen die nog in zijn appartement staan op te halen. Het is precies hetzelfde als drie jaar terug! Het was net alsof ik mijn oude leven instapte!"
Addison glimlachte even. "Dus je bent in zijn appartement geweest? Wat is daar gebeurt?"
"Niks. Trouwens! Er was dus een meisje met wij hij de nacht ervoor..., dingen heeft gedaan."
Addison lachte. "Dus jullie hebben niks gedaan?"

"Nee! Ewh! Ik hou van Andrew."

"Toch waren jullie een komisch koppel."
Ik rolde mijn ogen. "Die 24/7 ruzie hadden."
"Wat nergens over ging."
Ik glimlachte even. "Dat klopt. Toch zijn we door zijn ruzie uit elkaar gegaan."
"Waar ging de ruzie eigenlijk over?"
"Eerlijk? Geen idee!"
Addison glimlachte even. "Dus ga je nog een keer met hem afspreken of niet?"

Ik begroef mijn gezicht in mijn handen. "Ik weet het niet. Hij wilt wel maar ik niet, maar ik durf geen nee te zeggen."
Zegt harde botte gemene Rachel.

+

Ik bleef extra lang bij Addison. Like; serieus, tijd rekken was iets wat ik heel goed kon als ik situaties wilde ontwijken.
En toen kreeg Addison het door en stuurde ze me weg. Balen.

Ik reed naar huis (met een omweg, natuurlijk) en liep naar binnen toen ik thuis was (goh, verassend).

"Andrew?"
Ja sure hij geeft toch geen antwoord.

Ik liep de woonkamer in en keek even naar Andrew die op de bank met zijn laptop op zijn schoot waarschijnlijk werk aan het doen was en legde mijn sleutels in de keukenla.
"Wat wil je eten vanavond? Wil je dat ik kook?"

Geen antwoord.

"Ik kan...," ik keek om me heen, "moeten we boodschappen doen? Zal ik boodschappen doen?"

Hij keek even op met een, hoe zal ik het verwoorden, houd-je-bek-nu-maar-weer-even-blik en keek daarna weer weg. Ik zuchtte. "Ik probeer tenminste nog iets."

Hij zweeg en klemde zijn kaken op elkaar en geïrriteerd kreunend draaide ik me om. "Hoelang wil je me nog negeren? Een dag? Een week? Een maand?"

Geen antwoord.

"Serieus, ik meende het niet en ik heb spijt van wat ik gezegd heb. Kun je alsjeblieft stoppen met boos zijn?"

Ik draaide me weer terug naar hem toe en toen hij nog geen antwoord gaf liep ik om de bank heen, ging ik achter hem staan en kuste ik hem achter zijn oor. "Alsjeblieft?"

Hij deed niks en ik zuchtte. "Andrew?"

"Andrew, alsjeblieft, het spijt me oké?" Ik vlocht mijn vingers in zijn haar en gaf hem kusjes op zijn schouder wat totaal niet hielp. Hij duwde me alleen maar weg. "Rachel, laat me met rust."

"Kun je me op zijn minst vergeven?"
"Kun je stoppen met me steeds áan te raken?" Hij draaide zijn hoofd naar me en ik slikte. "Ik wil geen ruzie,"

"Laat me dan met rust."
"Vergeef je me dan?"
Hij zweeg en keek weg.

"Sure! Geef maar geen antwoord!" Ik schreeuwde geïrriteerd en liep weg.
Dit is niet een goede manier om ruzies op te lossen.

Ik ben getagt in een boek van @michaelsdarling om een paar vragen te beantwoorden. Waarschijnlijk is niemand erin geïnteresseerd, maar ik ga ze toch even leuk beantwoorden omdat volgensmij niemand iets over me weet en idk. Ik moet er ook zelf een paar verzinnen en mensen taggen, maar aangezien ik geen nederlandse boeken lees ga ik dat niet doen:) hier zijn de vragen+antwoorden voor iedereen who cares

1. Pinguin of Giraffe?
Giraffe, duh

2. Wat is je fave food?
Geen idee, iets Italiaans

3. Zwart of roze?
Zwart! Roze is me te meisjesachtig. (Zegt degene die onder een roze deken ligt)

4. Je fave song atm
Ik heb elke maand een nieuwe Spotify playlist en die van maart heeft er nu +70, sorry, ik kan geen keuze maken.

5. Naar welke zangers/zangeressen/bands luister je naar?
O god, laat ik zeggen dat ik +100 artiesten volg en een beetje een muziekfanaat ben, hier zijn een paar awesome'me (¿ tf) bands
The Neighborhood, Alt-J, Troye Sivan(HEEFT IEMAND KAARTJES VOOR HET CONCERT IK WIL ZO GRAAG DOEI), Arctic Monkeys, Coldplay(IK GA NAAR COLDPLAY DOEI), Ed Sheeran, Adele(IK WIL OOK HEEL GRAAG NAAR ADELE), Animal Noise, Flume, Bastille, Imagine Dragons, Glass Animals, Tom Odell, Tom Rosenthal, 21 Pilots, dat was wel weer genoeg.

6. Als je iets mag wensen, wat zal je dan wensen?
Meer wensen..,

7. Heel veel vrienden of twee beste vrienden?
Twee beste vrienden, wat heb je aan heel veel vrienden als ze toch niets om je geven?

8. Hoelaat ga je meestal naar bed?
11 uur/ half 12.

9. Wat is je lievelingsboek op Wattpad?
Ik moet eerlijk zijn dat ik echt bijna niks lees op Wattpad, oeps. Ik heb wel een tijdje de boeken van TahliePurvis en MintAfterTaste gelezen, maar een favoriet boek heb ik niet.

10. Een hele dag 5sos luisteren of een hele dag Ariana Grande luisteren?
Sorry, geen fan van beide muziek, ook al vind ik ze wel leuke persoonlijkheden hebben. Geen antwoord ..

11. Australië of Londen?
Australië, ofcourse.

12. Wat vind je van mijn boek tot nu toe?
Aaaaaah ik heb het niet gelezen!!

13. Je celebrity crush?
Kijk even naar de personages/casts in mijn boeken en je weet het :)

Nou dat was het, waarschijnlijk heeft niemand het gelezen maar dat is prima, see ya next chapter, bye.

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu