Toen ik die nacht weer thuiskwam, om half 3, was ik opgelucht toen ik zag dat Andrew nog steeds sliep. Ik was moe en kroop bij hem in bed, voelde me schuldig.
Ik hield van Andrew.
Ik heb officieel afscheid genomen van David.
Ik moet hem laten gaan.+
De volgende dag ging ik douchen, nog voordat Andrew wakker was.
Ik had een korte nacht. Hij een lange.
Ik was bang dat Andrew David's parfum zou ruiken.
Jezus.Toen ik gedoucht had stond Andrew in de keuken.
"Ik bak eieren!""Cool!" Zei ik terwijl ik naar hem toe liep.
"Wil je ook? Ik hoop van wel," zei hij.
Ik keek naar hem, glimlachte en knikte. "Sure, lekker." Hij gaf me een kus, ik glimlachte nog eens en liep toen weer weg."Wil je iets gaan doen vandaag?" Vroeg ik.
"Wil jij iets gaan doen vandaag?" Vroeg Andrew.
"Nou, het is niet dat ik veel te doen heb. Sure!""We kunnen wel even langs Addison en Nathan gaan, ik moet ze nog iets afgeven." Zei Andrew.
Waarschijnlijk denk je nu dat wij alleen maar naar hun gaan.
Geen zorgen, ze komen ook bij ons langs.Waarschijnlijk lijkt het ook alsof hun onze enige vrienden zijn.
Nee hoor, we hebben er meer.Waarschijnlijk denk je ook dat we Nathan en Addison superveel zien.
Dat valt reuze mee. Misschien eens in de drie weken."Uhm, prima," zei ik. Ik probeerde opgewekt te klinken, ook al was ik licht teleurgesteld omdat hij niet iets met zijn tweetjes wilde doen.
Andrew gaf me mijn eieren, we aten ze, hij kleedde zich om en we besloten weg te gaan, aangezien het al middag was.+
Toen we aankwamen leek alles prima.
We belden aan, liepen naar binnen, en boem.Kan je al raden wat het is?
Right, David was er.
Well that's awkward.Ik kneep in Andrew's hand en glimlachte ongemakkelijk toen Addison ons zag.
Ik maakte oogcontact met David en slikte, keek snel weg. Ja, ik had best wel veel vragen over wat the fuck er laatste nacht was gebeurd. Nee, dat ging ik niét nu vragen.David keek toen naar Andrew en stond een beetje gehaast op. "Is het al zo laat? Ik had allang ergens moeten zijn. Ik zal jullie met rust laten," hij pakte zijn jas en trok het aan.
En toen was hij weg. Het gebeurde binnen een halve minuut en veel had ik er niet van bijgehouden.
Op zijn minst was Andrew niet boos geworden!
We bleven er best lang, het grootste gedeelte van de tijd speelde ik met Chloe, Basil en Dexter (Dexter is hun hond, Basil hun kat), tot Andrew aankondigde dat me maar eens naar huis moesten gaan.
En toen gingen we naar huis, met het oogcontact van David in mijn netvlies gebrand.
Hij houdt van me hij houdt van me hij houdt van me.
V & C & follow.
JE LEEST
Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)
RomanceEr waren eens een jongen en een meisje. De jongen werd als eerst verliefd. Hij had een gebroken hart. Daarna werd het meisje verliefd. Zij heelde zijn hart. Ze waren smoorverliefd. Toen kregen ze ruzie. De jongen maakte het uit. Het hart van...