Oh look it's Rachel ^
oh look its a videoedit
Het was dat ik die dag vrij rustig was, maar anders.
Het was Chloe's verjaardag. Ze was 4 geworden. Met haar lichtblonde krulletjes en bruine ogen kon ze iedereens hart veroveren.
Jep, ook de mijne."Ik heb een cadeautje voor je meegebracht." Zei ik met een klein glimlachje terwijl ik voor Chloe neerknielde. Ze was aan het spelen met haar kasteel.
Het was een fucking groot kasteel. Het was bijna groter dan haar."Is het een vis?"
Ik lachte en schudde mijn hoofd. "Nee, ik denk niet dat ik papa en mama daar blij mee maak." Ik ging voor haar zitten met mijn benen in een kleermakerszit en gaf het cadeautje aan haar.
"Wil je dat ik je help met het plakband?"Chloe probeerde met een half uitgestoken tong het cadeautje uit te pakken en toen dat niet lukte keek ze naar mij. "Hier." Zei ze terwijl ze het teruggaf.
Ik lachte. "Is het voor mij?"
Ze schudde haar hoofd.
"Voor wie dan?"
Ze glimlachte speels en keek weg. "Mij," zei ze verlegen.
"Oh! Je wilt dat ik het openmaak?"
Chloe knikte en ik keek even naar Addison, die vanaf een afstandje stond te kijken naar ons. Ik keek weer naar Chloe met een kleine glimlach en haalde het plakband los. "Doe jij de rest maar."
Ze knikte en trok het cadeaupapier eraf.
"Prinsessenjurk!" Ze glimlachte breed en keek toen naar Addison. "Mama! Prinsessenjurk!""Wauw, wat mooi! Wil je het aantrekken?"
Die prinsessenjurk gaat nooit meer uit zodra ze het aan heeft gehad.
Chloe knikte enthousiast en even later kwam Addison terug met Chloe in een prinsessenjurk met een tiara.
"Wat mooi!" Zei ik.
Chloe glimlachte en keek naar Addison. "Mag ik met tante Rachel spelen?"Tante Rachel. Dat is hoe ze me tegenwoordig noemt. Ik weet nog steeds niet zeker of ik het leuk vind of niet.
Addison knikte en liet haar hand los, waardoor Chloe terug rende naar me.
Ik speelde een tijdje met haar, totdat mijn hart zowat stopte met kloppen en ik bevroor.
Ik keek naar Chloe en slikte. "Uhm, ik moet even iets gaan doen, oké?"
Weg hier, dat is wat ik moet gaan doen.Chloe knikte en snel stond ik op en liep ik naar de badkamer. In de badkamer plensde ik water in mijn gezicht en keek in de spiegel.
What the fuck.
Drie jaar niks, en nu loopt hij zomaar binnen?!Ik haalde even diep adem en liep toen de badkamer weer uit, met als doel zo snel mogelijk Andrew te vinden en hier weg te gaan. Ik had al een smoes verzonnen.
Dus dat deed ik, ik begon wild naar Andrew te zoeken, en net toen ik dacht dat ik hem gevonden had pakte iemand mijn arm en draaide me om.
"Hey, Rachel!"Korte intro. Yeh. See ya next chapter.
V & C & follow.
JE LEEST
Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)
RomanceEr waren eens een jongen en een meisje. De jongen werd als eerst verliefd. Hij had een gebroken hart. Daarna werd het meisje verliefd. Zij heelde zijn hart. Ze waren smoorverliefd. Toen kregen ze ruzie. De jongen maakte het uit. Het hart van...