Twee dingen;
Is er iemand die met me mee kan fangirlen over Beyoncés visual album?
Stop álsjeblieft met het commenten van 'door', want ik ga ook wel door zonder dat comment en ik lees liever iets dat leuk om te lezen is dan..., dat woord. Sorry not sorry. Comment maar iets als oh wat leuk 2 hoofdstukken in een dag! Of aw wat schattig! Of ohmygod ik wil Andrew terug! Of weetikveel maar geen door oké ik denk dat het nu wel duidelijk is.
Have fun met het hoofdstuk.David en Chloe waren te schattig voor woorden.
Eerst speelden ze samen, en daarna praatten ze samen, en uiteindelijk, vraag me niet hoe, waren ze samen op de bank in slaap gevallen.
Toen Addison en Nathan kwamen sliepen ze nog steeds, dus Nathan tilde haar op zonder haar wakker te maken en bedankte me. Toen Addison en Nathan weer weg waren en David nog steeds sliep, gooide ik een deken over hem heen en zette ik alle lampen uit.+
"Kan ik iets vragen?"
"Ik word altijd een beetje zenuwachtig als je dat vraagt." David keek op van zijn mobiel om me een blik te gunnen en ik glimlachte. "Juist,"David legde zijn mobiel weg en vroeg toen; "dus wat wilde je vragen?"
"Uhm," ik verborg mijn gezicht even in mijn handen en zuchtte. Toen keek ik weer op en zei; "ik probeer een manier te vinden om dit te zeggen zonder gestoord te klinken."David haalde zijn schouders op. "Gestoorder dan je nu bent kan het vast niet worden. Kom maar op."
"Oké...," ik beet op mijn lip en keek de andere kant op.
Hoe oud was ik? 25.
Wanneer werd ik 26? Over drie weken, maar dat wist David niet. Ben ik te jong? Nee toch?"Ik wil een kind."
Boem, het was eruit. Oké, je kunt weer ademhalen.David tilde een wenkbrauw op. "Je wat?"
"Een kind, met jou.""Je had gezegd dat ik niet gestoorder kon zijn dan ik al was! Kijk me niet aan alsof ik gestoord ben, alsjeblieft." Beschaamd zakte ik in elkaar en David bleef me aankijken, nu meer verbaasd.
"Ik denk dat ik het niet snap, je wilt een kind?"
"Ja, David. Een kind."
"Je wilt dat ik je zwanger maak zodat je zwanger raakt en een baby mag uitpersen?""Ik..," ik keek hem met samengetrokken wenkbrauwen aan en zei; "ja, precies dat ja."
"Sinds wanneer?"
Ik haalde mijn schouders op. "Sinds toen ik je samen met Chloe zag."
Dat was nu 4 weken geleden. David en ik waren al bijna 3 maanden terug samen. Chloe had netjes haar geheimpje voor zich gehouden.Ja, misschien was het snel dat ik na 3 maanden al een kind met hem wilde.
Maar eigenlijk kende ik hem al veel langer.
En misschien was het niet erg verantwoord omdat onze langste relatie maar een jaar geduurd had, maar tegenwoordig hadden we een stuk minder ruzie en het ging prima."Met Chloe?"
"Je was zo.., weetikveel! Ik denk gewoon dat je een goede vader zou zijn."David begon geamuseerd te grijnzen. "O ja?"
"Ja!"
"Dus jij wilt mij als vader van je kind?""Omg, dat heb ik nu denk ik al 3 keer gezegd. Ja David, ik wil een kind met jou als de vader en ik wil het kind opvoeden met je en ik wil voor altijd samenzijn met je."
"Ik bedoel-, voor mij is het niet moeilijk, maar wat als je spijt krijgt?"
"Van zwanger worden? Dat krijg ik niet."David keek me onderzoekend aan en begon te glimlachen. "Net toen ik dacht dat je niet gestoorder kon worden."
Ik lachte en gaf hem een duw. "Niet grappig!"
Hij stopte met glimlachen en vroeg toen, een stuk serieuzer; "oké, even serieus, ben je serieus?"
Ik knikte lipbijtend.
"En je weet zeker dat je dat wilt en kunt?"
"Kunt? Waarom zou ik geen kind op kunnen voeden?"
David haalde zijn schouders op. "Het is niet de bedoeling dat je hem dan alleen maar ijs geeft."Ik grinnikte. "Ik zal variëren, soms wat snoep, soms wat ijs, soms wat chocola, genoeg keus."
David glimlachte en gaf me een kus voordat hij opstond en wegliep naar de keuken.
"Wat ga je doen?""Eten maken."
"Krijg ik geen antwoord?"
"Laat me er over nadenken, oké?"
Ik keek naar hem en knikte toen. "Oké, ja, prima."V & C & follow.
JE LEEST
Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)
RomanceEr waren eens een jongen en een meisje. De jongen werd als eerst verliefd. Hij had een gebroken hart. Daarna werd het meisje verliefd. Zij heelde zijn hart. Ze waren smoorverliefd. Toen kregen ze ruzie. De jongen maakte het uit. Het hart van...