2. 25--

2.5K 214 18
                                    

Het was weer zover. Nathan en Addison hadden Chloe bij ons gedumpt.
Niet dat ik er heel veel problemen mee had, aangezien Chloe oom David geweldig vond en mij ook tenzij ik haar geen ijs gaf. Bovendien gunde ik Addison en Nathan wel wat tijd voor hunzelf.
En ik wilde er niet over nadenken wat ze ermee gingen doen.

"Rachel?"
Ik keek op naar Chloe, die met barbiepoppen speelde in een hoekje.
"Waarom ben je bij oom David?"
Ik glimlachte even. "Vind je dat niet gezellig?"
"Kom je ook spelen?"
"Ik woon hier, een tijdje."
Chloe trok het hoofd van haar barbiepop van het lijf en zei; "net als papa en mama?"

Ik knikte. "Net als papa en mama."
Chloe kauwde op het been van haar barbie en vroeg; "geven jullie ook kusjes?"

David lachte en liep vanuit de keuken naar ons toe. "Heel veel kusjes!"
Ik keek David waarschuwend aan en hij grijnsde alleen maar.

"Kun je een geheimpje houden?" David ging voor Chloe op de grond zitten en haalde de barbie uit haar mond. Chloe knikte en maakte een shh geluid terwijl ze haar vinger voor haar getuite lippen hield.

"Oké, kom hier." David wenkte haar en toen ze opstond fluisterde hij iets in haar oor. Chloe sloeg haar hand voor haar mond en begon te giechelen terwijl ze naar David keek.
"Echt waar, vraag maar aan Rachel."

Chloe keek naar mij en vroeg; "ben je verliefd op David?" terwijl ze giechelde.
Ik glimlachte en haalde mijn schouders op. "Zou je dat leuk vinden?"

"Komen tante Rachel en jij dan samen naar mijn verjaardag?" Vroeg Chloe aan David.

David keek even naar me en toen weer naar Chloe. "Wil je dat?"

Chloe knikte uitbundig.

En op die manier wist 4 jarige Chloe als eerst van onze relatie.

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu