2. 8--

2.9K 190 28
                                    

Half naakt wakker worden met hoofdpijn op een bank als je je niks kan herinneren van de vorige avond is..., niet bepaald geweldig, dat kan ik je vertellen.

Het half naakte deel zat me al helemaal dwars. Ik lag in bh en onderbroek op de bank, waarom?!

Dus met om me heen geslagen dekens stond ik op en slofte ik naar David's slaapkamer.
"Dave?"

David kreunde, keek even op en liet zijn hoofd weer vallen.
Waarom had hij geen shirt aan?
Hadden we-,

"Je moet me echt vertellen waarom ik geen kleding aan heb of anders draai ik door,"
"Ach, dat ben je toch al."
"David..,"
"Kan je het je niet meer herinneren?"

Fuck fuck fuck we hadden sex gehad ik weet het zeker.

"Fuck, nee, omygod, ik-, wat?! Hoe kon je dat-,"
David grinnikte. "Relax, er is niks gebeurd. Je had het warm en toen trok je alles uit."

"Heb je gekeken?"
"Nee."
"Echt niet?"
"Ik bedoel, eerst wist ik niet wat je aan het doen was en toen ik doorkreeg dat je je aan het uitkleden was keek ik weg,"
"Dus je hebt wel gekeken?"
"Nee!"
Ik haalde opgelucht adem. "Oké."
"Ik vind je bh trouwens wel mooi, grijs, is ie nieuw?"

Ik opende mijn mond, checkte mijn bh, grijs met kant, en keek weer naar David, die begon te lachen.
"Niet grappig! Ik kan me niks meer herinneren!"

"Je hebt me erg leuke dingen verteld." Zei hij.
Omygod heb ik mijn diepste geheimen en ergernissen aan mensen hem lopen vertellen?

"Nooit geweten dat een egel 5000 stekels heeft."

Ik verborg mijn gezicht in mijn handen. "Omygod."

"En dat een muis 600 hartslagen per minuut heeft? Woah! Dat is veel!"

Ik keek naar hem en hij begon te lachen, sullig glimlachte ik naar hem.

"Is er niks ergs gebeurd?"
"Dronken Rachel was erg vrolijk en praatzaam, niks gebeurd."

Ik haalde opgelucht adem.
"Alhoewel...,"
Ik keek geschrokken op.
"Grapje." Grijnsde hij.

Ik rolde mijn ogen en ging tegen de deurpost aanstaan. "Mag ik douchen?"

"Tuurlijk."

"Oké," ik keerde me van hem af en bleef toen staan.
"Dankje, trouwens, voor gisteren,"
"Hm?"
"Ik-, laat maar, ik ga douchen." Snel liep ik weg.
Dankjewel voor mijn stomme gedachten laten verdwijnen en dankjewel voor het me aan het lachen maken en dankjewel voor het aardig zijn ook al ben ik een bitch en dankjewel voor me in huis nemen ook al ben ik stom en ruimteverspillend.

Ik douchte zo kort mogelijk om David's watergebruik te besparen en liep aangekleed de badkamer uit.
No way dat ik ooit nog half naakt ging rondlopen met hem terwijl ik dronken ben.
In nuchtere staat ook niet, trouwens.

Toen ik gedoucht had lag David nog in bed (daar gaf ik hem geen ongelijk in), en ging ik zitten kijken voor appartementen.

I mean, ik ging hier echt niet langer dan een week zitten.

Toen mijn hoofd zoveel pijn deed dat ik niet meer naar een beeldscherm kon kijken legde ik mijn mobiel weg en keek ik naar David die naar de keuken slofte.

"Fijn dat je een t-shirt hebt aangetrokken." Mompelde ik terwijl ik naar zijn blote benen keek.
Ja, fijn dat je je boxershorts ook even laat zien. En je kont. Goede afleiding

"Graag gedaan." David vulde een glas water en nam een slok.

"Wat was je zo stiekem aan het doen op je mobiel?"
"Ik deed niet stiekem."
"Je legde hem weg toen ik binnenkwam."
"Ik had hoofdpijn."
"Nu niet meer?"
"Jawel."
"Hm,"
Ik rolde mijn ogen en trok mijn benen op. "Ik keek voor een nieuw appartement."

"Oh," David pakte iets uit een kastje en liep toen naar me toe. Het waren ibuprofennen (A/N what the fuck is daar het meervoud van?) en eerst duwde hij het glas water waar hij uit gedronken had in mijn hand. Vervolgens haalde hij een ibuprofen uit het doosje en gaf hij het aan me. "Waarom keek je voor appartementen?"

Ik slikte de pil door en gaf het glas terug aan hem. "Ik kan hier niet eeuwig blijven slapen op een bank."

"Je hebt het de vorige keer zo'n twee maanden volgehouden." Zei David terwijl hij terug naar de keuken liep en het glas in de vaatwasser zette.

Ik rolde mijn ogen. "Right, maar dit keer pak ik het anders aan."
David ging op de bank zitten en keek naar me. "Je gaat het anders aanpakken?"

"Uhu," zei ik bevestigend.

"Hoe dan?"
"Door een appartement te regelen, duh,"
Hij keek weg. "Right,"

Ik keek voor me uit en zuchtte even. Ik voelde me vreselijk.

"Je weet dat je hier kunt blijven, toch?" Vroeg David.

Ik keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. "Suggereer je me nu om te blijven?"
Hij glimlachte kleintjes. "Misschien."

Ik glimlachte ook even en keek weg. "Er is niks mis met deze bank, maar ik heb toch liever een bed en geen schuldgevoel."

"Je mag wel bij mij in bed, hoor."
Ik grinnikte. "Bij jou in bed?"
"Dat doen vrienden toch ook? Ik bedoel, een meisje en een meisje,"
"Right. Maar jij bent mijn ex."
"Dus?"
En je vind me leuk. En ik wil vermijden dat ik je zo leuk ga vinden dat ik andere dingen wil doen dan alleen een knuffel geven enzo

Ik rolde mijn ogen. "Alsnog, ik wil jou niet in de weg lopen."
Hij haalde zijn schouders op. "Dat doe je niet."
"O nee?" Vroeg ik ongelovig.
"Ik vind het wel gezellig."
Ik keek oogrollend weg. Tot we ruzie krijgen.
"Plus, ik verspil alleen maar meer gas en water."

"Ik heb genoeg geld, en als je het persé wilt kun je me altijd nog betalen."

Ik keek naar hem en zuchtte. "Wat heb je toch weer veel fantasie."

"Ik vind mijn gedachtes anders hartstikke realistisch."

Ik glimlachte even en keek weer weg. "Ik zal blijven tot ik een nieuw appartement gevonden heb. Maximaal twee weken."

"Leuk. Kom je ook gezellig bij me slapen?"

Ik keek naar hem. "Daar moet ik nog even over nadenken."

Hij glimlachte. "Yes."

Ik glimlachte terug en keek weg.
Yes. Yeah right. Voelde ik nou echt kriebels in mijn buik voor iemand anders twee dagen na de niet doorgegaande bruiloft met mijn ex-verloofde?

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu