Estelle Eyre Pov.
Ik haal een hand door mijn haar en kijk naar mijn slapende kamer genoot. Ik grinnik en pak wat slagroom. Ik doe het op haar gezicht en glimlach, Camille deed niet veel meer dan huiswerk en slapen. Ik kijk op als ik mijn mobiel hoor "Met Estelle?" ik wacht even "Hey babe" hoor ik Harry's stem ik glimlach bij het horen van zijn stem "Hey" ik ga zitten "Hoe gaat er mee?" "Goed met jou Hazz?" ik hoor een klopje op de deur en sta op en loop er heen. Ik wacht op Harry's antwoord en open de deur "Heel goed" hoor ik door mijn mobiel en voor mijn gezicht. Ik knuffel Harry, hij knuffelt mee. Ik glimlach en druk een kusje op zijn lippen "Ik moet zo naar de les maar ik wilde mijn prinses nog even zien" ik grinnik en woel door zijn haar "Hoe gingen de auditie's?" ik knik "Heel goed ik zit in het cheerleader team met Camille" ik wijs naar achter me en Harry schiet in de lach "Je kan je ook nooit gedragen he Estelle" hij drukt een kus op mijn lippen "Ik ga" ik knik "Ik maak Camille wakker en dan moet ik ook weg" Harry knikt en geeft me een laatste knuffel en loopt weg. Ik sluit de deur "CAMILLE WAKKER WORDEN" roep ik, Camille schiet overeind en rolt uit bed "Ben wakker rustig" ze wrijft in haar ogen wat me doet lachen "ESTELLE!" kirt ze, ik lach en pak me tas ik gooi een handdoek naar haar toe "Ik moet naar Engels bye" ik loop de kamer uit en steek de sleutel van onze kamer in mijn tas.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictieDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction