107

29 2 0
                                    

Jenny Reid pov
Ik neem een hap van mijn appel en ga zitten op een van de keuken stoelen.
"Waarom..?" mompel ik en kijk via het raam naar buiten. "Waarom?" ik schrik op, Liam staat in de deur opening. Liam glimlacht. "Wat bedoel je met waarom?" hij gaat op de kruk naast me zitten.
"Ik ben stom geweest. Ik vraag me af waarom?" antwoord ik en neem nog een hap.
"Wat heb je gedaan?" vraagt Liam. "Ik heb Harry gezoend. Nou ja, hij zoende mij, maar ik zoende mee." mompel ik en mijn wangen worden een beetje rood. Ik kijk naar de grond.
"Waarom?" vraagt Liam. "Dat vroeg ik me dus ook al af." zeg ik en glimlach even.
"Maar het punt is, dat als Estelle er achter komt ze mij echt gaat haten." zeg ik.
"Dat valt wel mee, ik bedoel Harry was degene die jou zoende, niet anders om. Iedereen weet dat Harry altijd al achter jou aangezeten heeft, daar kan jij niks aan doen." zegt Liam. Ik knik even. "Dat weet ik, maar ik weet ook dat Harry echt van Estelle houdt. Ergens diep in zijn hart." zeg ik. "Heel diep." zegt Liam die even lacht. Ik moet ook even lachen.
"Ik ben serieus Liam."
"Wat deed Harry eigenlijk na 'jullie zoen'?" vraagt Liam. "Hij liep weg zonder iets te zeggen. Ik maak me echt zorgen om hem." antwoord ik en zucht weer even.
"Ik denk niet dat je je zorgen om Harry moet maken. Hij is het morgen alweer vergeten en probeert je dan weer in bed te krijgen." Zegt Liam die opstaat. "Misschien heb je wel gelijk." mompel ik.
"Weltrusten." zegt Liam die dan weg loopt.
"Weltrusten."

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu