90

28 2 0
                                    

Estelle Eyre Pov.
Ik kijk naar de grond. "Nou we zijn hier toch vanwege een reünie? We hebben toch allemaal een uitnodiging?" Ik knik even en ga op een stoel zitten. Ik kijk naar mijn handen en zucht, ik nam het voor Harry op diep van binnen houd ik nog van hem maar ik moet hem laten gaan. Ik veeg snel wat weg geglipte tranen weg "Ga janken ofzo" hoor ik Harry zeggen, ik kijk hem boos aan "Hou jij verdomme is je bek dicht!" Roep ik naar hem, Harry lijkt kort te schrikken van mijn reactie net zoals iedereen maar hij herstelt zich snel "Hoer" hoor ik hem zacht zeggen "Oh ik ben hier de hoer? Ik heb tenminste niet iemand anders gezoend terwijl ik in een relatie zat" ik sta op klaar om hem een klap te geven als Liam me weg trekt van hem.
Ik zit op een kruk in de keuken met Liam voor me "Estelle je bent geen hoer oke trek je niks van Harry aan" ik kijk naar Liam "ik ben even boven ik wil even wat rust" mompel ik. Ik loop langs de woonkamer waar allemaal geschreeuw vandaan komt van Niall en Harry die ruzie maken. Ik loop meteen door naar boven en loop een lege kamer in, mijn koffers staan in de kamer en ik ga op bed zitten. Ik pak mijn oordopjes en zet wat muziek aan "Have I lost my mind? Is this paradise? Or a darker side, candy coated lips your the sweetest kiss but a bad trip. Changing faces not a name but I just can face it"
"Estelle wakker worden er is eten gekookt en Louis wilde perse net iedereen aan tafel dus kom" ik gaap even "Hoelang heb ik geslapen?" "Een paar uurtjes" Liam glimlacht even en ik knik. Ik loop met hem mee naar beneden en daar zitten we dan met zijn alle aan een tafel en het is doodstil.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu