26

40 2 0
                                    

Estelle Eyre Pov.
Ik kijk naar Harry die naast me zit, we hadden awkward stiltes net de hele tijd en nu weer, wat is er met hem? We hebben dat nooit "Harry is er iets?" "Nee" hij reageert zelfs kortaf. Ik bijt op mijn lip "Waarom hebben we dan een awkward stilte?" fluister ik "Weet ik veel!" hij kijkt me boos aan "Oke genoeg!" ik zet mijn koffie kopje neer en pak mijn tas en loop weg, wwg van hem. Wat verderop draai ik me om en zie hem nog steeds zitten, hij gaat me niet eens achter na. Ik krijg tranen in mijn ogen en knipper ze weg. Ik stap stevig door naar mijn appartementje waar Harry nooit meer een stap binnen mag zetten.
Ik loop naar mijn kamer en ga op bed zitten, ik leb mijn rug tegen de muur en trek mijn knieën op waar ik mijn arm om sla en nu beginnen de tranen te komen.
Camille komt de kamer binnen gerend "Omg Es wat is er?" ze gaat bij me zitten en knuffelt me "H-Harry" snik ik "Wat is er met hem?" "H-hij snauwde me af" mompel ik zachtjes. Camille zwt haar vingers onder mijn kin en laat me haar aan kijken "Je gaat hem even vergeten ja? We gaan vanavond naar een feestje zodat je hem vergeet oke?" ik knik even en Camille knuffelt me "Dankje Camille" "Geen dank Es je bent een vriendin en je bent in nood dus dan help ik je" ik lach door mijn tranen heen "Goedzo zo wil ik je zien" glimlacht Camille. Ik geef haar nog een knuffel.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu