Liam Payne Pov.
Ik glimlach, -kijk er nu al naar uit om jullie allemaal weer te zien :)- ik verstuur het en kijk naar Viper die met haar hoofd op mijn schoot ligt "Wat doe je schat?" glimlacht ze "oh de groep wil weer een keer afspreken" glimlach ik "Wanneer?" "Oh dat gaan we nog even bekijken" Viper knikt en glimlacht "ik moet gaan ik heb aardenrijkskunde" ze gaat van mijn schoot af en pakt haar tas. "Veel plezier ik heb zo gym" ze knikt en drukt een kus op mijn wang en ze loopt weg. Ik kijk haar na en pak al vast mijn gym tas in. Ik ga weer op de bank zitten. En gaap even. Ik zet de wekker op mijn telefoon en sluit mijn ogen.
Ik word wakker van de wekker van mijn mobiel, ik zet hem uit en sta op. Ik loop naar het gym veld en ga op het gras zitten. Ik had mijn sport kleding al aan, "Oke vandaag gaan jullie allemaal een gym opdracht bedenken dus jullie moeten les geven als jullie wat bedacht hebben gaan we volgende les iemand uitkiezen en die moet zijn of haar les geven" ik zucht dit gaat wat worden "Je mag later ook wat bedenken maar we gaan over 5 minuten voetballen" ik hoor wat gezuchts, we deden bijna altijd voetbal maar we doen ook wel eens volleybal en tennis. Ik denk even na, wat voor les zou ik bedenken?
Na 5 minuten fluit Meneer Hudson en ik sta op, ik wist serieus niks. Ik denk vanavond eens goed na. Ik ga staan en noem een paar namen voor in mijn team. Ik ga staan en kijk toe hoe Meneer Hudson de bal in het midden gooit en ik kijk toe, ik schop de bal naar Jason en zo gaat het een lange tijd door.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
Fiksi PenggemarDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction