Niall Horan Pov.
Ik staar naar de muur waar een bureau tegen aan staat en gaap even. Het was best saai hier maar dat komt vast omdat niemand tegen elkaar praat. Ik sta op en loop naar beneden waar ik pannenkoeken ruik. "Hey Niall lekker geslapen?" Louis glimlacht even en ik knik dan maar.
Ik kijk de tafel rond, iedereen was stilletjes zijn of haar ontbijt aan het opeten. "Jenny je hebt vanavond niks te toen, right?" "Wat?" Jenny kijkt Harry raar aan "Ik zie wel dat je zin hebt, dat je me wilt" ik zie dat Estelle boos wordt "Ik wed dat je geweldig bent in bed, veel beter dan de rest hier. Ik kan onze Niall hier vragen neem ik aan" Harry kijkt me met een grijns aan. "Of hebben jullie nog nooit seks gehad? Nou ja geeft, Jenny is vast beter dan die domme cheerleadertjes." Estelle pakt haar glas vast, het lijkt bijna aof ze hem kapot wil breken. "Estelle, lieve schat laat dat arme glas maar los. Ik denk niet dat je nog een kapot wilt gooien." Harry grijnst gemeen en Estelle staat op waarna ze boos weg loopt "Goed gedaan Harry" mompelt Louis "Hou jij je bek, ik spreek alleen de waarheid. Vieze ho-" "Kappen oke! Iedereen houdt nu gewoon zijn mond dicht!" Roept Liam. Ik zucht even en eet snel mijn ontbijt op.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanficDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction