Jenny Reid pov
"Maar Joy echt, ik snap het niet." zeg ik. "Het komt goed, echt waar Jen."
"Dat weet ik zo net nog niet." zeg ik. "We maken alleen maar ruzie en hij is zo jaloers op Grant!" zeg ik gefrustreed. "Jaloers op Grant? Jullie zijn toch gewoon hele goede vrienden?" vraagt Joy. "Ja precies! Maar dat ziet hij dus niet." Ik zucht diep.
"Een paar weken geleden zaten we nog knuffelend en kussend op een bankje in het park en nu kunnen we niet eens meer normaal praten."
"Ik vind het wel jammer hoor, dat jullie nu zo tegen elkaar doen. Jullie waren zo'n perfect stelletje." zegt Joy. "Nou perfect zou ik het nou ook weer niet noemen."
"Bel hem anders, dan kunnen jullie iets afspreken en het weer goed maken." stelt Joy voor. "Nee, dat lijkt me geen goed idee." zeg ik en schud mijn hoofd. "Het draait toch weer op ruzie uit." voeg ik eraan toe.
"Okay, je moet het zelf weten." zegt Joy.
"Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik zou met Cameron naar de film. Kan je me helpen met mijn kleding?" vraagt Joy na een tijdje stilte.
"Tuurlijk wil ik je helpen. Maar Joy, zo zie je er toch al geweldig uit?" vraag ik. Ze heeft een roze jurkje aan die haar echt heel erg goed staat. "Vind je?" Joy staat op en bekijkt haar kleding. Ik knik. "Ik weet zeker dat Cameron zijn ogen niet kan geloven als hij je ziet." zeg ik. "Je bent lief. Ik ga nu, ik wil natuurlijk niet te laat komen." zegt Joy die me snel een knuffel geeft en dan naar de deur loopt. Als ze de deur opent zie ik Grant staan. "Ik wou net aan kloppen." "Hey Grant. Jenny is binnen." zegt Joy. Ik sta op en loop naar de deur. "Hey Jenny, ik kwam even vragen hoe het met je gaat. Ik heb gehoord dat je weer ruzie had met Niall." zegt Grant. Ik trek Grant in knuffel. "Het gaat vreselijk."
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
Fiksi PenggemarDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction