Louis Tomlinson pov
"Hoe het gaat tussen Josh en mij?" vraag ik. Jenny knikt. "Goed, heel goed. Ik mis hem nu wel, maar het kan nooit meer lang duren voordat we hier uit zijn." antwoord ik. "Hoe lang denk je dat we hier nog zitten?" vraagt Jenny die nu bezig is met de borden klaar zetten. "Mmmh...." ik denk even na. "Ik denk hooguit nog een paar dagen. Ik bedoel we zitten hier al bijna twee maanden." antwoord ik.
"Weet je nog toen we in de school vast zaten?" vraagt Jenny vanuit het niets. Ik knik en glimlach. "Ja." zeg ik zacht.
"We werden bevrijd, na zo'n twee maanden." zegt Jenny. "Het kwam door de sneeuw storm ja, anders hadden we daar nooit vast gezeten." zeg ik.
"Dat weet ik. Maar ik heb wel eens vaker gedacht, we werden bevrijd niet lang nadat we allemaal goede vriendwn waren. weet je nog? Harry veranderde in een compleet ander mens. Er ontstonden zelfs stelletjes." dat laatste zegt Jenny iets zachter. "Wat wil je nou precies zeggen?" vraag ik niet helemaal begrijpend waar ze naar toe wilt. "Wat nou als we hier pas uit kunnen als iedereen weer goed met elkaar om kan gaan?" Vraagt Jenny. "Het zou toch kunnen? Ik bedoel ik heb echt wel gezien dat hier camera's hangen." zegt Jenny die naar een camera wijst die aan de muur hangt. Ik kijk naar de camera. Ik was helemaal vergeten dat er camera's hangen en dat Josh en de rest dus gewoon alle gesprekken mee kijken/luisteren.
"Ik moet even iets doen." zeg ik en loop weg voordat Jenny iets kan zeggen. Ze heeft wel een punt. Josh weet hoe vervelend ik het vind dat we allemaal ruzie maakten, het zou zo maar kunnen zijn dat ze ons niet eerder uit het huis laten.
Maar de enige die nog echt ruzie maken zijn Liam en Harry.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanficDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction