Estelle Eyre Pov.
Ik haal even een hand door mijn haar en kijk even naar mijn boeken. Het was weekend en ik vnd het op zich best zielig dat ik niet naar Louis ben gegaan, maar goed ik had nu echt geen zin om te gaan. En ik denk niet dat hij het leuk zou vinden als ik daar alleen maar zou huilen. Ik kan gewoon niet geloven dat Harry helemaal geen moeite heeft met onze break up. Ik sta op en trek mijn jas aan. Ik loop naar buiten vrijwel meteen komt er iemand naar me toe gelopen. "Estelle toch?" vraagt ze. Ik knik even. "Hey ik ben Ariana." ze glimlacht naar me. "Kan ik iets voor je doen?" vraag ik.
"Ik wil gewoon even iets kwijt." zegt Ariana. "Ik snap wel dat je voor hem hebt gekozen." zegt ze, ik kijk haar niet begrijpend aan.
"Zijn zachte lippen waar hij je ruw mee zoent. Zijn grote handen die zich over al op je lichaam bevinden." ze grijnst gemeen.
"Hij is zo goed in bed. Heb je hem gisteren mijn naam horen roepen? Het was heerlijk." zegt Ariana.
Ik klem mijn kaken op elkaar en knipper even met mijn ogen, niet proberend te huilen.
"Je bent echt een bitch!" sis ik, ik geef haar een harde druk.
"Misschien, maar jouw hotte vriendje, owh wacht ik bedoel ex, is nu wel van mij." zegt Ariana voordat ze weg loopt.
Ik loop snel weer naar binnen waar ik meteen op mijn bed ga liggen. De tranen stromen over mijn wangen. "Waarom?! Waarom houd hij niet van mij?!" roep ik snikkent. Ik kijk even op, recht in de spiegel die in mijn kamer hangt. "Dat is toch logisch je bent niet eens knap." hoor ik een gemeen stemmetje in mijn hoofd zeggen. Ik druk mijn gezicht in mijn kussen en begin hard te huilen.
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanfictionDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction