50

28 2 0
                                    

Niall Horan Pov.
Ik haal een hand door en ga op bed zitten. Hebben Jenny en ik ooit wel van elkaar gehouden? Tenminste ik hield wmijnel van haar. Ik pamijnk een lees boek en kruip in het hoekje van mijn bed en sla het boek open. Ik kan mijn concentratie niet echt bij het boek houden. Ik haal een hand door mijn haar en bijt op mijn lip. Ik zucht even en pak mijn mobiel. Ik kijk even of ik berichten heb maar ik heb niks. Gewoon helemaal niks, ik zucht en sta op. "Hey alles oke bro?" Ethan komt mijn kamer in. Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan "Jenny en ik zijn denk ik uit elkaar" Ethan geeft me een knuffel "Hey het komt goed!" "Dat zei je vorige keer ook" mompel ik "Nu gaat het echt goed komen Nialler" hij trekt me mee "Let's get drunk" ik grinnik zachtjes en loop met hem mee. We lopen een bar in en ik kijk even rond. Ik ga aan de bar zitten "Een bier" ik kijk de barman aan. Ik glimlach even en krijg het glas. Ik neem een slok en kijk even naar Ethan die aan het dansen is met meisjes "Hey Niall" ik kijk naar Romy, oh god "Ik wist niet dat je dronk" ik zucht en rol mijn ogen. Ik drink het glas leeg. En loop naar Romy. Jenny met Grant, ik met Romy. Oke dit is fout. Ik bestel nog een bier en kijk haar aan "Kun je weg gaan?" "Dit is een bar iedereen mag hier komen" ik pak het biertje en drink hem leeg. Ik voel me niet meer mezelf "Hoeveel vingers steek ik op?"  "5?" "fout" ze drukt haar lippen op de mijne. Ik zoen mee.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu